piątek, 29 lipca 2011

Justynkowa niespodzianka i nie tylko


Kilka dni temu listonosz wręczył mi paczuszkę. Zaskoczona byłam ogromnie, bo niczego takiego się nie spodziewałam! Sprawczynią tego zaskoczenia okazała się JUSTYNKA, która obdarowała mnie słodkościami ( oj będziesz miała na sumieniu moją figurę) i gazetką, która mnie ucieszyła, ponieważ znajduje się tam kilka wzorów małych hafcików, bardzo przeze mnie pożądanych. Justynko nie wiem, jakie mam u Ciebie zasługi, ale bardzo dziękuję  Ci za tę przyjemność!


Jak już jestem przy podziękowaniach, to składam je równie serdeczne  KINDZESWEETLOTHLINKGOSI, VIOLI  za otrzymane od nich wyróżnienia! Cieszę się bardzo ze wszystkich odwiedzin, a jeszcze bardziej z pozostawianych przemiłych komentarzy! Milutko pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Oooo, grzańca to dzisiaj chętnie bym się napiła ;)
    No, to czekamy na kolejne cudne dzieła z miniaturkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję prezencików. A figura latem chyba aż tak bardzo nie ucierpi od kliku smakołyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień i super prezenciku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest dostawać prezenty - gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie niespodzianki są najmilsze:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.