wtorek, 18 października 2011

Moja pierwsza księżniczka

Pierwszy raz biorę udział w zabawie blogowej. Zapisałam się na ,,Sal z księżniczkami"organizowany przez CHAGĘ, o czym mówi banerek w lewym pasku bocznym. Do tej pory wyhaftowałam dwie księżniczki, ale póki co mam zdjęcie pierwszej z bajki ,,Piękna i bestia" i dziś ją prezentuję. Muszę tylko jeszcze umieścić mój podpis.


W niedzielę skończyłam drugą księżniczkę, a od wczoraj pracuję już nad moim zobowiązaniem, więc niewiele  jeszcze powstało, lecz nie wytrzymałam i zaczęłam od nowej rzeczy, którą przy wolnej chwili pokażę.
Dziękuję ślicznie za komentarze pod ostatnim postem i ciepło pozdrawiam!

48 komentarzy:

  1. ja niestety nie dałam rady się zapisać za dużo już mam zaległości i pomimo tego że to na szczytny cel wolałam jednak nie zawalić sprawy
    Piękne jest na prawdę piękna i jak zalotnie patrzy ;)
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, jak widzę Wasze prace to się zastanawiam z czym się wyrwałam? musze coś trudniejszego wyhaftowac ;)a ten wzorek masz może z jakiejś stronki, może są tam inne księżniczki? pozdrawiam niestety zimowo!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Piękna i patrzy na nas kokieteryjnie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny hafcik:) na pewno jakaś mała księżniczka będzie zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę bajkę i Belle również wyszyłam :)
    Twoja księżniczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna to jest ta księżniczka:)No i fajnie, że coś powstało w innym stylu, takim bajkowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna księżniczka, a że na szczytny cel wyszyta to podwójne pochwały Ci się należą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna księżniczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszyłaś tę Piękną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna. Życzę powodzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. bajecznie jak wszystkie Twoje xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna księżniczka, ja się na SAL nie zapisałam, ale dla kołderek też haftuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest piękna ;) Fajny wzorek i perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne księżniczki wychodzą wszystkim kobitkom, które zapisały się na SAL. Bardzo mocno Wam kibicuję.Pozwodzenia
    Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bella zawsze była moją ulubioną bohaterką z Disneyowskich bajek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kwadracik. Czekam na fotkę kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna księżniczka! Brawo!
    Ciekawa jestem, jaka księżniczka będzie jako następna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta bestia ;-) Jakie oczy! I idea bardzo fajna. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Takiej wersji księżniczki jeszcze nie widziałam, jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna księżniczka :) czekam na następną!

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyszła Bella i na pewno kolejna księżniczka będzie równie piękna - zresztą jak wszystko czego dotkną Twoje łapki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie Ci wyszła, mam w dorobku kołderkowym ten sam wzorek :)) Czekam na twoją Arielkę, może zdążę jeszcze ją zobaczyć przed urlopem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna księżniczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ksiezniczka..ladniusia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna księżniczka :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna , ciekawa jestem ile jeszcze masz w planie do wyszycia księżniczek /./.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna Księżniczka! i takiego wzorku jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tę księżniczkę pamiętam z pierwszej rysunkowej bajki oglądanej w kolorze w TV ze 30 lat temu. Podziwiam za cierpliwość przy tej pracy a efekty są piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam księzniczki.. szkoda tylko ,że teraz dowiaduje sie o tej zabawie ,he he a Twoja jest przesłodka.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna, pochwal się kolejną :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna praca.Przepiękna idea.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielkie brawa- szlachetny cel i robótka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ dawno u Ciebie nie byłam - a tu tyle pięknych wytworów- jak zwykle niezmiernie pięknie, estetycznie i wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks for the visit and kind words. I admired your wonderful working, congratulations! I'll be happy to follow you.
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  35. Och Danielo,po przeczytaniu tylu komentarzy naprawdę nie potrafię nic wymyślić oryginalnego.
    Twoja księżniczka jest po prostu śliczna.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna:) ja walczę z Kopciuszkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekna Bella!!! Umnie powstanie byc moze jeszcze pocahontas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.