niedziela, 13 listopada 2011

Wygrałam

Wygrałam candy u LIDII ( W tle) ! Dotarły do mnie  piękne czerwone przydasie w sam raz do świątecznych prac przydatne! Dostałam też kusząco pachnące mydełko, że o słodyczach nie wspomnę. Wiem, że przy słodkościach  przyjemniej się  wyszywa, ale jak do tego dodam twórczy bezruch ciała, poza głową i rękoma, a potem spojrzę w lustro, to już mi się mniej przyjemnie osobiste odbicie ogląda! Co tu dużo gadać i tak po słodyczach nie ma śladu, a jak tak dalej pójdzie to i przydasie znikną w moich pracach do świąt! Takich przydasi u mnie nigdy dość. Lidio Droga , bardzo Ci za wszystko dziękuję!!!

                                                      
                                                            UWAGA!  
Z przyjemnością zawiadamiam, że  11 listopada wieczorem ok. godz. 22.00 padł na moim blogu 2000 komentarz, a postawiła go MARIOLA  (Haft i Patchwork).  
Mariolko  nagroda Cię nie minie i jeśli chcesz ją przyjąć podaj na mego maila swój adres!
Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i wracam do moich karteczek!

28 komentarzy:

  1. Gratuluję Tobie, fajne prezenciki i gratuluję również Marioli:))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się razem z Wami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:) i już jestem ciekawa jak je wykorzystasz:)

    gratuluję Marioli i Tobie jakiej liczby komentarzy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja jak na razie wygrałam tylko nagrodę pocieszenia ;) Ale i tak się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej !!!
    Słodycze darowane nie tuczą, ja przynajmniej tej wersji się trzymam, nawet gdyby mnie ogniem przypalali ;) i jem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje podwójnie! Mnie też nie tuczą, spalam przy robótkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prace są cudne, więc chętnie przygarnę jedną z nich. Pozdrawiam i wysyłam adres:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ognistej wygranej i Marioli zazdroszczę :) i gratuluję oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Ciekawa jestem jak wykorzystasz nowe zdobycze!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranej !
    karteczki z poprzedniego postu cudne :)
    kobieto Ty to masz motorek w łapkach
    takie ilości
    pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ..Moim zdaniem i przy twoim tempie tych przydasi będzie za mało dla ciebie ...//
    A i tak jestem ciekawa jak je wykorzystasz,.,.,

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje Kochana! Ależ cudne czerwone prezenty ;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wygranego candy, piękne przydasie dostałaś :) Mariolce również gratuluje świetnego wyczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wysłałam....ale o dwóch rzeczach zapomniałam...nadrobię następnym razem:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo miłą paczuszkę otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej. Napewno z tych przydasi powstaną piękne dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne te przydasie..a w Twoich raczkach zamienia sie w sliczne "cos tam "swiateczne..pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje!! Czerwone przydasie idealne na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To miłe dostać taką paczuszkę, gratuluję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wygranej należało się Tobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.