niedziela, 11 grudnia 2011

Scrapki II

Miało dziś być o czymś innym, ale nie można było obrobić zdjęć z powodu czyszczenia komputera, braku czasu i paru jeszcze innych przyczyn - jak to przed świętami. Więc pokażę to, co już zalega w moim komputerze jakiś czas - druga część kartek scrapkowych. Poprzednia prezentacja została przychylnie przez Was oceniona, więc może ta również nie będzie przykra dla oczu! Żeby być szczerą, to napiszę , że tak naprawdę poszukuję jakiejś nowej opcji oprawiania hafcików, z których powstają moje kartki (o czym chyba już  kiedyś wspomniałam ), więc przy okazji kleję to, co widzicie. Poza tym takie kartki powstają o wiele szybciej niż haftowane, bo wypada haftowanie.


Wczoraj wybrałam się z częścią rodziny na  Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych w Poznaniu. Mimo spędzenia tam 5h nie obejrzałam wszystkiego z braku czasu i sił! Uczta dla oczu, katastrofa dla kieszeni, pomijając haft (było tego nie wiele), można też było uczestniczyć w wielu warsztatach. Przy tej okazji poznałam osobiście Agnieszkę  z Domowego zacisza Jagny, która wystawiała swoje prace.  Jednak jeśli znajdę czas, stworzę osobny wpis na ten temat!
Miłego popołudnia życzę Wszystkim i zaglądajcie -  miło mi Was gościć!

42 komentarze:

  1. Kartki śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne kartki..i jak zauwazylam, nie wazne czy haftowane , czy scrapowane..Twoje prace sa wypieszczone. dopracowane...Pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki jak malowane, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znow cudenka Danieli...teraz juz wiem moja droga,jakie "przydasie"przydaza sie ;)....pozdrawiam cieplutko Elli

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne urocze kartki, masz niesamowite wyczucie kompozycji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne, kolorowe, wesołe, śliczne!!takie jakie mają być święta! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie skarpujesz .
    Jestem ciekawa tego festiwalu morze Agnieszka parę fotek wklej u siebie .Milo na pewno było tyle wspaniałości zobaczyć i jeszcze poznać koleżankę blogową ..A zhaftowanych karteczek nie rezygnuj bo są na prawdę boskie w twoim wykonaniu ,...

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, nie musi być hafcik, ważne, żeby ręce były zajęte :)
    Ślicznie przyozdobiłaś karteczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są szczególnie te dwie ostatnie! Bardzo lubię świąteczne kartki w biało - czerwonych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki :) zazdroszczę wizyty na Festiwalu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa, bo się już bałam , że przynudzam tymi karteczkowymi wpisami!

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczki prześliczne:)miłego wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja Ci zazdroszczę fajnych dziurkaczy :)
    Ładne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przynudzasz prosimy o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne kartki :)
    Kochana dziękuję pięknie za odwiedziny :) Nawet nie wiesz jak miło było mi poznać Cię na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm karteczki piękne, a co do samego tworzenia, to doskonale rozumiem co masz na myśli - uwielbiam haftowane karteczki, ale od jakiegoś czasu wolę takie a`la (w moim wykonaniu) scrapki, bo są dużo mniej czasochłonne. Najważniejsze by poczuć dany klimat, mnie się spodobało np tworzenie wg scrap mapek - wtedy nie szukam już inspiracji na samą formę kartki - jest to może jeszcze mniej kreatywne, ale i tak z doborem materiałów, kolorów, itd schodzi wystarczająco długo. Mnie sie wydaje że Ty nie masz co szukać inspiracji, bo doskonale czujesz te artystyczne tamety!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze piękne i precyzyjnie wykonane cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, prześliczne, cudowne!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te kartki. :) Dziękuję, tak będę robić właśnie z tym kręgosłupem. ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana cudowne karteczki stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I znów fajne karteczki :-) Co do kartek haftowanych, to zawsze mam problem z mocowaniem haftu, nie ma siły - ZAWSZE się odklei. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. karteczki piekne zrobilas a takie targi to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńka. Takich pięknych kartek nigdy nie jest za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  26. no i kolejne cudeńka :-)
    jak widać pomysłów ci nie brak ... oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne karteczki:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I cóż nowego mogę Ci napisać...nic.Jak zawsze karteczki są sliczne, tak perfekcyjnie wykonane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiesz, jak możesz napisać że oglądanie tych ślicznych karteczek mogło by być "przykre dla oczu". To co napisałaś jest dla mnie przykre a widok karteczek oczy raduje:)))))))
    Uwielbiam takie imprezy.Staram się mieć przy sobie ograniczoną ilość gotówki:))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękne kartki :o
    Pozachwycam się jeszcze chwilkę...

    OdpowiedzUsuń
  31. jejciu jakie one sa sliczne takie cudenka ze oczka sie raduja ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Так гарно! По-новорічному,святковому!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale śliczne karteczki, wszystkie bez wyjątku
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. zdecydowanie czasu przed świętami zawsze brakuje! a obróbka zdjęć sporo go zajmuje.
    a skoro już nie czuję
    że rymuję
    to świetnie Ci się scrapuje
    :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jej jakie piękne karteczki, patrzę i wzrok cięzko oderwać:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.