piątek, 2 grudnia 2011

Wymianka z gwiazdką i...

Umówiłyśmy się z  Jadzią na wymiankę robionych przez nas gwiazdek. JADZIA robi szydełkowe, a ja zrobiłam dla niej innymi technikami. Niedawno przesłałyśmy je sobie.
Gwiazdki od Jadzi

A to moje gwiazdki dla Jadzi.

Zdjęcie za przyzwoleniem pożyczyłam z jej blogu, bo sama zapomniałam obfocić tego , co wysłałam. Jadziu, bardzo dziękuję Ci  za życzenia i śliczne gwiazdki, zamierzam je wykorzystać do świątecznej dekoracji, a póki, co z braku korzystniejszej weny, stroją gałązki świerkowe w bukieciku adwentowym.
Dziś otrzymałam informację, że nagroda za 2000 komentarz dotarła już do MARIOLKI, więc mogę pokazać co jej przesłałam!


Do wysłania czekają następne cztery drobne prezenciki, niestety na Mikołaja nie dałam rady ich wysłać, ale do Bożego Narodzenia na pewno dotrą!
A dziś dostałam super mikołajkową niespodziankę od TERENI. Pokażę ją jak zrobię zdjęcia, bo dziś porządkowe urwanie głowy panowało w moim domu i jutro zapowiada się nie lepiej! Jednak światełko w tunelu prześwituje - postawiłam kilka krzyżyków od ostatniego wpisu!
WIELKIE DZIĘKI WAM  Z A MILUSIE KOMENTARZE pod moimi scrapkowymi niedoskonałościami, zrobiłam kilka następnych i na tym mój incydent scrapkowy w tym roku się kończy! Zdjęcia zrobione, ale nie przycięte do bloga z braku czasu, więc pokażę innym razem.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

31 komentarzy:

  1. piękne te gwiazdki. jedne i drugie. u mnie łapanie licznika,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja bardzo dziekuję, bo są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty bardzo udane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka z kotkiem jest rewelacyjna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. zleci...szybciej niż myślimy....jeszcze raz zapraszam.zostało ok 200 wejść;) a licznik bije,jak to się mówi

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne gwiazdki, te od Jadzi i te dla Jadzi.
    Twoje prace jak zawsze śliczne.
    Cieszę się, że Mikołaj szybko do Ciebie dotarł. Ale jak ktoś jest bardzo grzeczny, to i Mikołaj szybciej go odwiedza.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutkie prezenciki, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ile śliczności!Mogę tylko pogratulować:):):)Pozdrawiam bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danielo spod Twojej igiełki wychodzą cuda!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne cudeńka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy wysłałaś a i śliczne dostałaś :) Fajnie jak Mikołaj tak wcześnie zaczyna prezenty przynosić :) dłużej można się nimi cieszyć :) Dziękuję za odwiedziny, tak błyskawicznego komentarza to jeszcze nie miałam, minutę po publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawda że cudeńka dostałam? Jeszcze raz bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne gwiazdeczki i Twoje i Jadzi, inne niż moje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Gwiazdy robią gwiazdy to muszą być piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedne i drugie są śliczne.Dobrze że nie muszę decydować które bardziej mi się podobają.Miałabym problem.Oczy się radują od patrzenia:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczną wymiankę zorganizowałyście sobie , każda ma to co jej sie podoba ,,..

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesympatyczna wymiana - takie są najlepsze, kiedy dostajemy coś, czego same nie potrafimy, albo nie potrafimy aż tak...
    Gratuluję wymianki

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne gwiazdkki, super wymianka

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wymianka. Obie zrobiłyście rewelacyjne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo sympatyczne wymiankowe prezenty :)
    prezenty za 2000 komentarz też milutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne gwiazdki zrobiłaś dla dziewczyn i śliczne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne gwiazdki.
    Myślę,że to dobry pomysł,że wymieniacie się robótkami w ten sposób każda ma różne.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczności:) pozdrawiam serdecznie z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  25. They are magnificent embroideries, the stars are always very nice for Christmas decoration

    Hugs, Anna

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prezenty ,zazdroszczę i Tobie danielo i tych co dostałaś, następnym razem pomyślę o wymiance z Tobą ha ha ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. To takie miłe, obdarowywać się tym, co kto potrafi! Świetną wymiankę sobie zorganizowałyście :)
    Pozdrawiam barbórkowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.