niedziela, 15 stycznia 2012

Niespodzianki

Przeszło tydzień temu dotarła do mnie paczuszka od  MONIKI,  której się w ogóle nie spodziewałam. Miłe wydarzenie, więc wielkie dzięki za tę niespodziankę dla pomysłodawczyni!


Moniko karteczka z podziękowaniem cudna, tudzież gwiazdki, które chowam do wykorzystania na przyszłe święta, antyrama pewnie wkrótce doczeka się wykorzystania, natomiast po słodkościach już ślad zaginął! Jeszcze raz dziękuję!
Druga paczuszka dotarła  do mnie od   EDYTKI.    Dobra Duszyczka przeczytała u Cecylii mój komentarz, gdzie zasugerowałam, że muszę sobie kupić scrapkowe różności. Zaoferowała pomoc przy udziale swojej pociechy i oto, co do mnie dotarło!


Ilość przerosła moje oczekiwania i do zdjęcia musiałam wszystko ścieśnić, by obiektyw wywiązał się z zadania i było widać , co znajduje się w paczuszkach. Piękne dwa serducha podzieliłam między siebie i męża, bo zaczął marudzić, że do niego nic nigdy nie ma , hihihi.. Edytko , wielkie dzięki dla Ciebie i córci! Przysłane elementy już zaczęłam wykorzystywać!
Serdecznie witam nowe obserwujące, choć czynię to także osobiście. Miło mi, że grono obserwatorów się powiększa, a wszystkim odwiedzającym, życzę miłego zimowego wieczoru!

18 komentarzy:

  1. śliczne prezenciki dostałaś:)
    szczęściara z Ciebie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Danielo to teraz będziesz szaleć z tymi scrapowymi różnościami:). Serca od Edytki śliczne, będą piękną ozdobą domu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczne niespodzianki!
    Zaglądam do Ciebie już od dawna, a do obserwatorów dołączyłam całkiem niedawno :)) jakieś przeoczenie z mojej strony, ale Twój blog od początku mam w ulubionych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To wycinanie to była sama przyjemność :))
    Cieszę się, że podarek przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrom pięknych i szalenie przydatnych prezentów, gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się będzie działo,oj będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie zaglądałam a tu tyle wspaniałości które dostałaś i zrobiłaś
    przepiękne te wyszywanki i tak pięknie wykończone - super genialne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytka to kochana duszyczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. kto grzeczny ten prezenty dostaje :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne niespodzianki i tyle skrapków, życzę miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne niespodzianki:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło dostawać prezenty, ale Ty także lubisz robić niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezenty piękne.Już TY zrobisz z nich wspaniały użytek:)))Trafiły w dobre ręce:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo,
      Ty tez wyslalas Monice , Edytce prezenty / masz ich adresy , to wtedy sa prezenty, szkoda ze nikt nie pisze swego adresu !/ , i ladne odwazjemnienie , macie kontakt i fajnie, pozdrawiam ,
      Beata

      Usuń
    2. Beatko, Edytka jeszcze nie dostała ode mnie prezentu, ale dostanie!

      Usuń
  15. Ale prezenty... Na pewno doskonale je wykorzystasz, już nie mogę się doczekać efektów Twojej pracy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już wyobrażam sobie ten stos pomysłów w Twojej zaczarowanej głowie! bardzo praktyczne i piękne prezenciki i małżonek pewnie zadowolony, że i jemu coś się dostało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.