niedziela, 30 września 2012

Obdarowuję

Jak obiecałam, w ostatnim dawno napisanym poście, mam do rozdania kilka książeczek.
5 egzemplarzy z  moją dedykacją  ofiaruję chętnym , którzy wyrażą na to ochotę zostawiając komentarz pod tym postem. Ponieważ zasady takich rozdawajek są ogólnie znane, więc już o nich pisać nie będę. Anonimy wykluczone. O tym komu dostanie się podarunek planuję napisać w następną niedzielę, czyli 7 października.
                                                  7.10.2012

Przeogromnie dziękuję   UMBRELI     i      ROSSANIE   za bardzo miłe wyróżnienia  i życzę im dobrej passy twórczej i wspaniałych robótkowych pomysłów!


Przekazuję te wyróżnienia wszystkim zaprzyjaźnionym blogom z życzeniami wielkiej radości z własnych dokonań!
U mnie oczywiście mnóstwo pracy tej domowej i tej robótkowej. Powstało już wiele nowych projektów, których ze względów oczywistych pokazać nie mogę. Może uda mi złapać jakiś niekrzyżykowy przerywnik w ramach chwilowego odpoczynku, to pokażę, ale kiedy - nie wiem.
Tym, którzy tu zajrzą życzę przyjemnego jesiennego tygodnia  i ślę ciepłe pozdrowienia!

94 komentarze:

  1. Byłby to dla mnie ogromny zaszczyt.A do tego z dedykacją!!! Czekam z niecierpliwością,a wymogi techniczne spełnię wieczorem, bo obiadek na kuchni. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna książka, więc chętnie stanę w kolejce. Czy mam szanse??? Pewnie nie, ale kto nie ryzykuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ja też chcę...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj i ja poproszę bardzo chętnie!!!:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcę nawet marzyć , ale bardzo bym chciała dostac Twoją książkę , tym bardziej ,że jak zdążyłam zauważyć jest tam wiele pomysłów jakie sama zrealizowałaś a za które ja nie wiem jak sie zabrać , pozdrawiam i czekam na nowe prace, wiem ,że masz mało czasu ... ale jednak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za późno, już jest pięć chętnych, szkoda.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teniu, nie jest za póżno, to będzie 5 osób z ilości, która sie tu zapisze.

      Usuń
  7. Z wielką przyjemnością przygarnę Twoją książeczkę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja takze poprosze ksiazeczke...ale chyba juz za pozno..moze zalapie sie na nastepna..powodzenia w realizacji kolejnych sukcesow Danielo.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie :-) Jestem zachwycona twoimi pracami i przyznam szczerze ,że byłabym szczęśliwa mając twoją książkę i mogąc się z niej uczyć :-)Mam zezowate szczęście ale może się uda :-)Pozdrawiam
    beciahafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Staję w kolejce po tak cudowną książeczkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała taką super książeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z dedykacją???? No, jak mogłabym się nie zapisać. Jeszcze nie kupiłam... W głębi ducha miałam nadzieję na autorski egzemplarz. Gratuluję nowych pięknych wyróżnień.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią przyjęłabym taką książeczkę, bardzo przydatna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Danielo..nie moge na moim kompie zapisac Twojego obrazu z rozdawajki czyli tej ksiazeczki bo wciaz mi pisze ze albo obraz jest uszkodzony albo zle sformatowany badz za maly rozmiarami..co mam robic.. a ja naprawde bardzo chcialabym ta ksiazeczke miec.Buzka

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie już od jakiegoś czasu nie ma na blogach, ale okazji na taki podarek nie mogę przepuścić ;o) Gratuluję Kochana że Twój talent i kreatywność zostały docenione ;o)
    Mysia :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ustawiam się w kolejce.Nie mogę przepuścić takiej okazji.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się zapisuję. nie mogę przegapic takiej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem chętna. Bardzo chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przygarnęłabym twoją książkę bo ja dopiero się uczę haftu krzyżykowego i strasznie by mi ona pomogla ,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również jestem chętna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Och! Ja uwielbiam i haft i książki ... a już książka z dedykacją autora to prawdziwy rarytas :)))
    Po cichu więc liczę, że losowanie będzie ... :)))
    Powodzenia wszystkim życzę, a Tobie Dani gratuluję i życzę wielu wielu kolejnych pięknych haftów i publikacji :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo,ze jestem nową fanką Twojego bloga ustawiam sie do losowania książeczki,Twoje pomysły i prace są przepiękne i chciałabym podobnie tworzyc takie cudeńka....

    OdpowiedzUsuń
  23. Co prawda nie zrobiłam jeszcze ani jednego krzyżyka...ale,być może gdybym miała już Twoją książkę to popróbowałabym swoich sił.Tak więc ustawię się w kolejce i poczekam co będzie dalej:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Taka książeczka z dedykacją autorki to prawdziwy skarb:) Chętnie ją przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością przyjęłabym książkę od Ciebie. Haftem krzyżykowym zajmuję się od niedawna i jeszcze dużo nauki przede mną. Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Danielo, oczywiście zapisuję się i marzę, że otrzymam Twoja książeczkę z Twoją dedykacją.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miło by było mieć Twoją książkę , z dedykacją:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I♥XXX:):) dlatego z olbrzymią chęcią zapisuję się na Twoją rozdawajkę! Pozdrawiam niebiesko i zapraszam do siebie na cukiereczki:) hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nie haftuję tylko podziwiam prace innych,dlatego nie wypada mi stawać w kolejce:)))Ale dedykacja kusi:)))Pozdrawiam serdecznie i wiele nowych pomysłów życzę

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w tej kolejeczce z nadzieją:) I jeszcze raz gratuluję publikacji!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kto by nie chciał :)? pewnie, że chcę i to BARDZO :))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak wiesz ja już książeczkę mam a tu widzę tyyle chętnych. Mnie zadowoliłaby sama dedykacja, wkleiłabym ja sobie do posiadanej książeczki, tej z pomylonym nazwiskiem:-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to ja tak jak Basia samą dedykacją też bym się zadowoliła i to nazwisko zakleiła:)

      Usuń
  33. ja też do kolejki, troszkę haftuję,może to starczy, a banerka nie wkleję bo po prostu nie potrafię,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. JA BARDZO, BARDZO PRAGNĘ, POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  35. oj to byłoby bardzo miło mieć Twoją książeczkę i to jeszcze na dodatek z dedykacją:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aja nie do czytałam i już szukałam w sieci do kupienia. Na razie nic ni robię z uwagi na chorobę, ale może w ramach rehabilitacji poczyniłabym jakieś małe hafty. może uśmiechnie się do mnie szczęście . Pozdrawiam i podziwiam. ]

    OdpowiedzUsuń
  37. piszę,rekaa mi się trzęsie, a komentarz nie che wskoczyć. nie do czytałm wcześniej i po sieci już wydawnictwa szukałam. Bardzo chętnie zabrałabym sie za haftowanie, na razie w ramach rehabilitacji. NADAL ZMAGAM SIĘ Z CHOROBĄ. ALE NA BLOGI WCHODE I CZYTAM I PODZIWIAM.GRATULUJĘ I POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje wyróznienie ci się jak najbardziej należało.Mam nadzieję ,że i o mnie nie zapomnisz.Baaaardzo chcę te ksiązeczkę koniecznie z autografem:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. mam ogromną chętkę na tą książkę, więc grzecznie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Książeczka z dedykacja to rarytas z przyjemnością ustawię się po nią w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też się zapisuję ... miło by było :)))
    Gratuluję wyróżnień :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. chętnie zostanę szczęśliwa posiadaczką tej książki ^^
    wiedzy nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam z powrotem naszą autorkę :) Mam nadzieję, że dalej będziesz pokazywać śliczne inspiracje :)) czekam na nowe projekty!

    OdpowiedzUsuń
  44. Krzyżyki to moja druga pasja po kartkach choć dawno nic nie wyszyłam.Miec Twoja ksiazke to wielki zaszczyt.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Cieszę się, że działasz i nie mogę się doczekać kiedy pokarzesz nam swoje nowe dzieła. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  46. Chyba byłabym najszczęśliwszą osobą pod słońcem mając taką książkę... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam

    Jeśli osoby bez bloga tez mogą się zgłaszać, to bardzo chętnie stanę w kolejce do książek. Haft to moja odskocznia od codziennych problemów, więc chętnie zapoznam się z taka książeczka, a dedykacja to kolejny impuls do walki o Twoje dzieło.

    Pozdrawiam
    Kasia
    katarzyna323@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Książka z dedykacją !!! Staję w kolejce i gratuluję wyróżnień !!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Twoja książka to marzenie każdej z nas, bardzo bym ją chciała mieć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie by było mieć Twoją książeczkę i na dodatek z dedykacją. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. No cudenko to ja tez w kolejke stane ,i gratuluje wyroznienia ,
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  52. to ja też chętnie się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też oprócz kartek uwielbiam haft krzyżykowy:)))
    Mam nadzieję że nidługo oprawię moje prace i pokażę na moim blogu:))))
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. ja staje w dlugiej kolejce do twej ksiazeczki

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo chciałabym się czegoś od Ciebie nauczyć,więc grzecznie ustawiam się w kolejeczce i liczę na odrobinkę szczęścia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja pragnę pogratulować wyróżnienia.Natomiast co do książeczki nie będę się zgłaszała.Ale nie dlatego, że nie pragnęłabym takiej, zwłaszcza z Twoją dedykacją posiadać.Ale na pewno nie będę haftowała (chociażby ze względu na oczy).
    A więc, zawsze to jedna osoba mniej w kolejce.
    Dzięki serdeczne za odwiedzanie mojego kącika i pozdrawiam bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

  57. Ja jeszcze do Empiku nie dotarłam , ale jak tyko kupie to poprosze jak BArbara o dedykacje ...

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje prace Danielo są urocze i było by mi miło posiadać Twoją książkę na dodatek z dedykacją :) Gratuluję wyróżnień i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuję się i ja :-)
    Może akurat mnie szczęście dopisze :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dedykacja,od autorki to jest to. Jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  61. Z wielką nadzieją ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Książka z dedykacją rewelacja- ustawiam się do kolejki moze mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z ogromną radością ustawiam się w kolejce, licząc na szczęście :)
    Wyróżnień gratuluję!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Cieszę się, że książka już jest dostępna i, że wszystko się wyjaśniło. Pozdrawiam serdecznie Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kochana wpisz na listę chętnych i mnie!!
    Mam nadzieję, że JUŻ teraz autor jest jak trzeba :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Oczywiście też się wpisuję. I kontynuuję podziwianie prac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. I mnie nie moze tu zabraknac :) Jeszcze raz gratuluje publikacji i pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. z chęcią się zgłaszam i pozdrawiam! :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak dobrze że tutaj trafiłam. Z przyjemnością się zapisuję i liczę że los się do mnie uśmiechnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Danielo, nie gniewaj się, ale nie bierz mnie pod uwagę w candy, byłam wczoraj w Empiku i jest tam Twoja książeczka, co prawda nie w ciągłej sprzedaży, ale można sobie zamówić, co też niezwłocznie uczyniłam :)) tutaj już tak ciasno to pewnie się dziewczyny ucieszą ;) marzyłby mi się tylko Twój autograf na karteczce, ale to tylko jakbyś miała czas i ochotę, głupio mi tak prosić:)nie mogę się już doczekać książeczki, podobno w środę już powinna być, no i Pani zapewniła mnie, że pod właściwym nazwiskiem! Cieszę się, że poprawili tak niewiarygodny błąd! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawę, ciągłą inspirację i za Twój pierwszy komentarz od którego dla mnie wszystko się zaczęło!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jeśli mi dopisze szczęście chętnie się zgłoszę po książeczkę. To dla mnie zaszczyt i przyjemność korzystać i uczyć się z książeczki od kogoś zaprzyjaźnionego z bloga. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Książka z dedykacją to "Biały Kruk", a na dokładkę z haftem krzyżykowym to spełnienie marzeń. Chętnie przyłączę się do zabawy. Może szczęście mi dopisze i będę bogatsza o nowe wzory (do wykorzystania w moich robótkach). Zapraszam do mnie http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Posiadanie takiej książeczki i to w dodatku z dedykacją byłoby dla mnie nie tylko ogromnym szczęściem, ale i zaszczytem :) Moim marzeniem jest uczyć się od mistrzyni :]
    Proszę o dopisanie mnie do listy chętnych :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. To i ja. Koniecznie. A dedykacja to wielki zaszczyt:) Mam nadzieje, że mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  75. byłabym głupia jakbym się nie zgłosiła, ksiązka a Twoimi pomysłami to naprawde rarytas

    OdpowiedzUsuń
  76. witam. Chętnie stanę w kolejce, nie posiadam jeszcze hafciarskiej książki z dedykacją!! Pozdrawiam -BB. bbnet@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. I mnie nie może tutaj zabraknąć, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  78. Wierszyk ode mnie ;)

    XXXXX

    " Książka piękna i wspaniała
    krzyżykami jest pisana !!!!!
    Pani Daniela zachwyca swoimi pracami,
    wszystko pięknie, czysto i starannie ma wykonane !!!
    Więc Gratuluję szczerze od serca a teraz ja
    czekam na swój łut szczęścia " ;)))

    Wiem może ze mnie taka se poetka ale niestety
    w Rumskim empiku książki nie kupiłam trzeba specjalnie zamawiać być może gdyby łut szczęścia mi dopisał .... oh to bym zamawiać nie musiała :) pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  79. ja również się zapisuję na tę rozdawajkę , może mi się uda. nigdy nie dostałam książki z dedykacją, za jakieś 100 lat ta książka może być warta kupę pieniążków :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. ja również z przyjemnością ustawię się w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo bym chciała mieć u sibie ta książkę i wyszyć jakiś wzór, choć ja dopiero mozna ppowiedzieć "raczkuję" w hafcie krzyżykowym tak szczerze to dopiero jestem w trakcie pierwszego haftu :) Pozdrawiam i gratuluje wydawnictwa :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Chociaż krzyżykami nie haftuję, to mieć Twoją książkę w swoich zbiorach - będzie zaszczytem.

    OdpowiedzUsuń
  83. Oj widze ,że długa kolejka na ta niesamowita książkę , no i szanse coraz mniejsze hlip , hlip..

    OdpowiedzUsuń
  84. jeju dlaczego ja tak późno... ach moze sie uda, ostatni mogą byc też pierwszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  85. W ostatniej chwili zauważyłam cukiereczka i szybciutko się ustawiam w ogonku!pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  86. oooo!!! ale kolejka!!! ustawię się wśród chętnych jako ta bardzo chętna. Twoja książeczka to byłby najcudowniejszy prezent dla wspaniałej i kochanej osoby. Miłego dnia Danielo.

    OdpowiedzUsuń
  87. Twoja książka to prawdziwy rarytas :) kolejka niesamowicie długa no ale kto nie próbuje, ten potem żałuje :) stoję więc chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja to mam szczęście!Ale może zdążę i będę miała coś tak osobistego.Staję grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  89. Książka z dedykacją?? Fiu Fiu!!!Toż to rarytas nie lada. Idę pucować honorową półkę dla niej... będzie jak znalazł jak zostanę wylosowana.:-) A tak na serio... Dziękuje za zabawę i serdecznie pozdrawiam.Pa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.