czwartek, 20 czerwca 2013

Upominek

Udało mi się jeszcze przed wyjazdem przygotować prezent dla  ASI. Przesyłka jest już na miejscu, więc pokazuję com wymyśliła. 


Powstał monogram, lecz tym razem oprawiony w lekką,  chyba  gipsową rameczkę do powieszenia.


Powstało także serducho z  wpisanymi życzeniami, by Asia pamiętała, przy gorszym dniu, że jest ktoś, kto życzy jej radości każdego dnia!


 Karteczka już miała swój debiut w jednym z wpisów, więc jej osobno pokazywać nie będę.
Jest to moje krzyżykowe podziękowanie za cudnej urody pisanki, jakie Asia mi sprawiła na Święta. A, że tworzy je dziewczyna z wielkim smakiem, nikogo, kto zna prace Asi przekonywać nie muszę!
Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzających i życzę przyjemnego opalania, tym , którzy dysponują czasem i ochotą, a pracująca większość niech się nie przemęcza, bo upał okrutny!

61 komentarzy:

  1. Przepiękne te hafty. Szczególnie ten w rameczce, może dlatego, że taki osobisty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności :-) Jak zwykle piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podziękowanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danielo !!! Wspaniały prezent !!!
    Serduszko i monogram bardzo mi się podobają, bo ja z tych uwielbiających takie dekoracje.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne! I jak zwykle starannie dopracowane.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danielo, to serduszko- fantastyczny pomysł! Wszystkie prace takie staranne, "dopięte na ostatni guzik" Moja droga, jak Ty to robisz?! Masz złote ręce !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Danielo, cudne upominki zrobiłaś, bardzo mi się podobają Twoje prace, zwłaszcza,że mogłam przekonać się naocznie, jak są misternie wykonane :) Twórcze inspiracje zakupiłam i tym samym jestem w posiadaniu Twoich cudnych schemacików, na serduszko i karteczkę :)Pozdrawiam i życzę udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam ślicznie za miłe słowa.
      Jadziu, mam nadzieję , ze gdzieś poszukam gazetki dla siebie na pamiątkę, bo na razie mam ja tylko wirtualnie.

      Usuń
  8. Piękne upominki, na pewno obdarowana będzie zadowolona:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Asi....prześliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  10. Danielo aż mi wstyd ale, nie miałam czasu żeby pochwalić się przed całym światem tymi skarbami. Są tak piękne że pozdejmowałam dotychczasowe dekoracje by móc je pokazać każdemu kto wchodzi do domu, to piękny serdeczny podarunek który sprawił mi ogromną przyjemność, myślę że będzie dobrym oddechem za każdym razem jak będę go mijać.Jeszcze raz z serca dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, to ja się czuję zawstydzona, że mój podarunek taki skromny, bo Twoje prace, to rzecz jubilerska!Nie tłumacz się z czasu, bo u mnie też go mało, a opublikowałam to dziś, bo w następne dni też nie będę miała czasu.

      Usuń
  11. Masz rękę do haftowania i pomysłowo to wykorzystujesz - prześliczne upominki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie należę do tych, których do urody prac Asi nie potrzeba przekonywać.Osoba z niezmiernie wrażliwą duszą i cudownym talentem. Mam przyjemność posiadać również jej przepiękne prace.Ale i Twoja karteczka mnie zauroczyła:)
    Asia patrząc na to cudowne serduszko, będzie miała same wspaniałe dni:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny prezent przygotowałaś :)
    Fakt, ukrop okrutny - oby jakoś to przetrzymać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny prezent zrobiłaś :) prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prezencik cudny ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie!! Asia z pewnością jest zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne upominki ...też zazdroszczę Asi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadam tu i zachwycam się bez końca...♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana nieodmiennie z zachwytem patrzę i podziwiam Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny prezent jak i wszystkie twoje prace.Pizdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wszytko takie dopracowane i eleganckie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny upominek dla Asi wykonałaś. Cudo, jak wszystkie Twoje prace dopracowane w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Od serca dla serca - wykonane z sercem. Cóż więcej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszcze Asi tak cudownego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne cudeńka, szczególnie podoba mi się serducho!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale wspaniałości:)Przepiękny prezent.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawdziwe śliczności a już za chęć podzielenia się roślinkami wielkie brawa. Sama w zeszłym roku dostałam pokaźną kępę kwiatków, więc wiem jakie to miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Danielko, prezent uroczy.
    Gratuluję publikacji Twoich prac i wzorków w gazetce "Twórcze inspiracje". Właśnie dzisiaj ja kupiłam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj wymyślać to Ty umiesz! Przepiękny upominek!

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje upominki są zawsze niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  31. Prezncik przygotowałaś wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakież przepiękne te prezenty ;o) Kochana kolejne cudeńka cieszą już czyjeś serce ;o)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale delikatna robótka,takie malusie krzyżyki,

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne prezenty wykonałaś:))Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny prezent, pełen ciepła i perfekcji. Uwielbiam podziwiać Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  36. sliczny prezent :) az nie moge sie napatrzec, napewno ucieszy osobe obdarowaną.
    Pozdrawiam.
    Ps milo mi bedzie jesli zajrzysz takze na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zwykle cuda stworzyłaś. Joanna pewnie jest zachwycona.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny upominek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały prezent i śliczne hafty.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj w poniedziałkowe popołudnie. Właśnie przeglądam nadesłaną gazetkę "Twórcze Inspiracje" i ponieważ natrafiłam na publikację Twoich wzorków, spieszę z gratulacjami :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudny prezent!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zakochałam się w tym kompleciku jest przepiekny i perfekcyjnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudny prezent! Ja dopiero poczatkuje, daleko mi do takich pieknosci! Jak znajdziesz chwilke zajrzyj jednym oczkiem do mnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Danielo Twoje prace zachwycają. Monogram bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny prezent, serduszko z tą sentencją mnie wzruszyło!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ależ to wszystko piękne. Twoje prace są takie dopracowane.
    Ta dbałoś o szczegóły mnie zachwyca.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Byłam, widziałam, zostaję...
    Moje klimaty..., pozdrawiam Cię i zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. To serducho straaaaaasznie mi się podoba :) te kokardki, tasiemki, koronki... moje klimaty :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne prace, klimat cudowny, zakochałam się :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. ale mam zaległości, a tu takiej cuda na mnie czekają :)
    dobrze, że już po wakacjach i rytm dnia w końcu znormalnieje, znajdzie się pomału czas na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.