niedziela, 30 marca 2014

Wiosna i elfy dwa

Piękny dziś dzień był, prawdziwie wiosenny, ciepły i złoty. Przyroda zwariowała, fiołki  i krokusy przekwitają, forsycja szaleje obsypana żółtym kwieciem, kwitną morele i brzoskwinie, a przecież to dopiero koniec marca. Zielenieją śnieguliczki, a moje tulipany lada dzień zakwitną, a przecież zwykle czerwieniły się w połowie kwietnia. Całą radość przytłumiła jednak smutna wiadomość o poważnym wypadku samochodowym mojej koleżanki z pracy  i jej męża. Mieszkamy niedaleko siebie , przepracowałyśmy wspólnie wiele lat, wspierałyśmy się często w sprawach zawodowych, ciepła wrażliwa osoba. Niech Opatrzność czuwa nad ich zdrowiem i pozwoli szybko wrócić do sił!
Dziś przedstawiam Wam moją wiosnę krzyżykową, jednak ta prawdziwa zaszła w swoim rozwoju nieco dalej.



Kilka tygodni temu ukończyłam dwa hafciki z rodzaju tych, co to im się oprzeć nie można. Przedstawiam efekt połowiczny mojej pracy, bo nie mogą się doczekać oprawy  z braku czasu,  kiedy to nastąpi nie wiem, pewnie nieprędko.
Tak wygląda projekt znaleziony w internecie.


A taka jest moja interpretacja dwóch maleńkich słodziaków.


W obu przypadkach czapeczki wykonałam z kawałków materiału, który odpowiednio docięłam i przytwierdziłam gęstym ściegiem dzierganym.



Jakiś tam mglisty pomysł na ich oprawę się rodzi, ale musi poczekać. 
Muszę się jeszcze pochwalić, wygranym Candy scrapkowym u OLEŃKI. To moje pierwsze takie wygrane candy, a nagroda przeszła moje najśmielsze oczekiwania, jest w niej wszystko, czego taka gapka w tym fachu jak ja jeszcze nie miała. Oleńko ślicznie dziękuję za tak hojny i trafiony dar!!!


Na koniec przykicał mój zajączek, taki na patyczek, zamiast tej wstążeczki do wyszycia, można wstawić  prawdziwą, więc praca będzie szybka. Może też ktoś  zrobi mu weselsze oczka, bo nijak w moim programie nie potrafiłam ich ustawić.



Pozdrawiam serdecznie  i ciepło wszystkich odwiedzających ten mój  skromny internetowy kawałek świata! Spokojnego wiosennego tygodnia życzę i niech nikomu z Was nie przydarzy się nic złego!

53 komentarze:

  1. Nagroda bogata , zajączka można na raz, dwa , trzy wyhaftować Bardzo ładny obrazek wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje hafty są piękne:))gratuluję wygranej:))Pozdrawiam i zdrowia dla Twojej koleżanki i jej męża życzę:

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzaciki śliczne, faktycznie hafcik, któremu trudno się oprzeć. Śliczny prezencik dostałaś, moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej.....
    prace zawsze super i pomysłowe bardzo.
    Współczuję z powodu wypadku koleżanki, wiem, ze w takich sytuacjach jest nam przykro a nie mamy na to wpływu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej. Bardzo fajniutkie są Twoje skrzaty a zajączek rzeczywiście ekspresowy do zrobienia więc skorzystam z hafciku;)
    Pozdrawiam życząc zdrowia dla koleżanki i jej męża.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elfiki słodziutkie i ślicznie wykonane.
    Gratuluje wygranej.
    A dla koleżanki - duuużo zdrowia.
    Dobrego tygodnia, pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Elfy są piękne , przykro z powodu koleżanki , a upominki świetne pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzaciki prawdziwe słodziaki :) Udanego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek wiosny jest przeuroczy, elfiki przesłodkie, prezenty wspaniałe, króliczek milusi :) Danielo życzę Tobie dużo zdrowia i Twojej koleżance również, trzeba być dobrej myśli, że wszystko będzie dobrze. Życzę dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle wszystko bez zarzutu same cudowne schematy
    i hafty Pani Danielo brawo , brawo - pozDrawiaM ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ słodkie elfie istotki!
    Gratuluję wspaniałej wygranej! Pewnie powstaną cudowne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. What lovely patterns !!!!!!! Thank you so much , Daniela !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I wiosna i elfiki śliczne.
    Gratuluję wygranej.
    Zdrowia życzę koleżance.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te elfiątka i technika rzadko spotykana, a zajączek z tymi oczętami przeuroczy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely projects!

    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  16. Elfiki takie pomysłowe i śliczne! Zajączek także no i gratuluję wygranej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty Danielo jak już coś robisz , to robisz! Krzyżyki u ciebie równiuteńkie, jeden w jeden.! Urocze są te słodziaczki! A wygrana rzeczywiście bogata. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Danielo jestem jak zwykle zachwycona Twoimi pracami , są takie słodkie i bajkowe. Zajączek również mnie zachwyca :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też trzymam kciuki i życzę zdrówka Twoim znajomym! Elfiki przecudne, bardzo podoba mi się pomysł ze wstawieniem kawałeczków tkaniny :) Gratuluję wygranego Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej - zdobycze na pewno sie u Ciebie nie zmarnują :)
    Te elfki są czarujące a w zajączku się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danielo przykro mi z powodu Twojej koleżanki, hafciki są jak zwykle bajeczne te elfiki są przepiękne:))) Wiszę ci jeszcze zawilce ale u mnie ledwie wychodzą więc chwilkę musisz zaczekać żebym je mogła znaleźć:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Hafty jak zawsze zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo zdrówka i wytrwałości dla Twoich znajomych!!!!! Piękne hafty a prezent rewelacyjny daje tyle możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje z okazji wygranej.:) Wiosna bardzo radosna, a maleństwa prześliczne.:) Znajomym szybkiego wyzdrowienia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne elfiki :)
    Gratuluję wygranej !

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Preciosos bordados!!
    Hola amiga.
    He venido a dejarte un abrazo fuerte con el deseo de que pases una feliz semana.
    Rosana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranej, a elfiki wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, wiosna to moja najukochańsza pora roku. Szkoda, że nie wyszyję już tego wzorku. Cudowny schemacik :) Zajączek też fajniasty.
    Hafciki z maluchami urocze. Gratuluję wypasionej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne elfiki, gdzie Ty takie dorwałaś :P podkradłam sobie je i na podusię będą :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale te skrzaciki wesołe, cudaczki. dziękuję Danielo, za każde słowo. buziaczki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  31. Prace zachwycające! Wzorek z zającem do wykorzystania na już :))
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za powrót do zdrowia Twoich znajomych!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne te skrzaty z aplikacjami!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co jeden to ładniejszy . Króliczek jest sliczny Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wzory i dużo zdrowia dla znajomych! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiosna radosna, iście nizinna, taka moja :)
    Elfiki urocze, wywołują uśmiech :)
    Gratuluję wygranej !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Te słodziaki są prześliczne! Jak ja lubiłam malować podobne ludki jak byłam małą dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Elfiki piękne Ci wyszły,połączenie haftu z aplikacją super pomysł. Życzę Twoim znajomym szybkiego powrotu do pełni zdrowia.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  38. Hello, your blog is so cute and interesting!! Come to see my blog too:
    http://belezadopontocruz.blogspot.com.br/
    Hugs from Brazil,
    Priscila

    OdpowiedzUsuń
  39. Urocza wiosenka, że o elfikach nie wspomnę!:)) Słodziaki!!:) pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obrazek bardzo trafnie oddaję dzisiejszą aurę. :) Elfy zachwycające! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dawno do Ciebie nie zaglądałam, a tu tyle pięknych prac ! Gratuluję wygranej :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudnosci, slow mi brak!!! Pozdrawiam serdecznie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne elfy! No i gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. U ciebie jak zwykle ślicznie , jest czym oko pocieszyć ,,

    OdpowiedzUsuń
  45. Och te elfiki są nieziemsko słodkie ;o) Cudna interpretacja wzorków ;o)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale słodkie te elfiki a zajączek kochany,śliczne,

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje wygranej. Skrzaty są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nadrobiłam bardzo wiele zaległości w oglądaniu Twoich prac i jak zwykle jestem zdumiona i urzeczona różnorodnością technik hafciarskich i pomysłów.Danielo cudne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  49. swietne te obrazki ze skrzatami Danielo..takie wesole..widze ,ze aplikacje nie sa Ci obce..gratuluje wygranego bogatego Candy.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne elfiki:)Bardzo ładna interpretacja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.