sobota, 14 maja 2016

Trochę kartek

Ciężko mi się było zebrać do tego wpisu, rozstraja mnie ciepła pogoda i energia naszych milusińskich. Sporo też pracy w ogrodzie i wokół domu  i tylko szkoda, że deszczu  tak mało, bo zieleń taka  przyschnięta. Mimo tak zwanego ,,wiosennego lenia", który mnie dopadł powstały dwie komunijne karteczki z moimi wzorami. Ten drugi wzorek publikowany był w Haftach Polskich.

 

Nadto oprawiłam hafciki, które trochę poleżały sobie w szufladzie, wśród nich znalazł się wielkanocny zajączek wykonany haftem płaskim.


Taki sobie kwiatuszek.
 

Także biedroneczka na szczęście.
 

 Parzysta liczba serduszek też się doczekała oprawy.


Maj, to piękny miesiąc okraszony cudnie pachnącymi konwaliami, ale także świętami. Jednym z nich jest Dzień Matki. Z tej okazji podsyłam wzorek, może się komuś spodoba.

I jeszcze jeden z moich wzorków zmodyfikowałam, tak mi się bardziej podoba.


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej pogody i pogodnego ducha!


31 komentarzy:

  1. Jak zawsze perfekcyjnie. Skąd ty bierzesz tyle pomysłów?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. I Ty piszesz o wiosennym lenistwie?! Ja tu widzę wiele twórczego zapału i trudu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki i bardzo ładne wzory, za które dziękuję <3
    U nas też tylko zapowiadają deszcz, ale nadal sucho i "zimni ogrodnicy" pogodę psują.
    Pozdrawiam Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) każda inna i każda taka idealna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!!!! Może skorzystam z Twoich wzorków...chociaż Mamy już nie mam na tym świecie...wykorzystam bez napisu.
    Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty! Jestem pełna podziwu cierpliwości ;)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com - karteczka "Dla kogoś bardzo ważnego" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, jakie cudne wzorki u Ciebie z okazji maja :) ja sama mam urodziny dzień przed Dniem Matki więc może takie fioletowe kwiatki sobie machnę... hehe ok tak naprawdę to mierzę się z moim UFOKiem więc lepiej się nie rozdrabniać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki poczyniłaś:))hafcik porwałam:)co prawda nie dla mamy bo jej już nie ma ale na coś się przyda:))dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace piękne:)))pogoda potrafi odciągnąć od komputerów:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. perfekcyjne hafty,ciągle tworzysz nowe, my też bez deszczu a maluchy jak maluchy,takie ich prawo,Przemuś zapewne ciekawski w tym wieku i pomysłowy a księżniczka tez już wiercipietka,takie ich prawo,pozdrawiam babcię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne hafty i kartki z ich udziałem!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki. Podziwiam i zastanawiam się, kiedy ma Pani czas na te wszystkie hafty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Olá amiga, passei por aqui para desejar-lhe uma
    abençoada semana.
    Ponto cruz è a minha paixão!

    Doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie piękne ale dla mnie nr 1 to konwalie - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kartki a wzory przeurocze, pozdrawiem

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, wykonane jak zwykle perfekcyjnie , delikatne,bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne kartki :)) Twoje hafty niezmiennie mnie urzekają :) Wzorek dla Mamy zapisuję, nie wiem czy zdążę na Dzień Mamy, ale w czerwcu moja Mama ma imieniny, a myślałam o haftowanym serduszku :) Dziękuję bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki są naprawdę piękne! Również staram się je wykonywać i muszę wyznać, że odrobinę biorę z Ciebie przykład :)
    Zazdroszczę pomysłów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieźle wychodzą Ci karteczki i owale świetnie podłapałaś, zakładki też piękne! Ćwiczenia czynią mistrza jeśli jest się wytrwałym, powodzenia w dalszych zmaganiach krzyżykowych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje karteczki Danielo są pięknie dopracowane . Lubię właśnie
    takie szczególiki ,które w całości tworzą niepowtarzalną kompozycję .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne karteczki!!! Wspaniale się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczki cudowne , blog już polubiłam i będę zaglądać, gratuluje zdolnych łapek i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki pierwsza klasa. Piekne, delikatne i ze smakiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki z pięknymi wzorkami :).
    Super wszystko do siebie dopasowałaś :).

    Dziękuję za wzorek spodobał mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze karteczki, piękny wzór na Dzień Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że między czasie udało Ci sie wstawić karteczki są śliczne, ja mam to samo trawa zarasta, sucho trzeba latać z konewką w domu też robota i tak w koło. Ale przyznaje, że miedzy czasie popełniłam krzyżykowe motylki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne karteczki, a ta z biedronką bardzo urocza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.