środa, 18 stycznia 2017

To i owo

Witam ciepło w mroźny dzień !
Pięknie dziś było w mojej okolicy, niemalże bajkowo, przyroda to świetna malarka, tyle, że używa farb jakich nie mogą zwykli malarze. ,,Królowa Śniegu" nie pogardziłaby takim krajobrazem . Nie dane mi było rozkoszować się tymi widokami in situ, nasze maluchy się pochorowały i wspólnie z babcią chłonęły  widok przez okno.
Dziękuję wszystkim, którzy odwzajemnili życzenia świąteczne, niech się Wam  wszystkim w tym  roku wiedzie jak najlepiej!
Jeszcze przed świętami znalazłam odrobinę czasu, by wyszyć takie ot aniołki, ale oprawiłam je niedawno i dziś prezentuję. Powstały oczywiście na lnie koloru ecru, odcienie brązowej muliny dawkowałam w/g własnego uznania, a forma oprawy zwyczajowa u mnie.


 Z tego samego płótna użytego do oprawy aniołków powstała mała choinka (ok. 14cm wysokości). Zdążyłam z nią na święta, więc dołączyła do kolekcji bożonarodzeniowych stroików.


 Kilka dni temu znalazłam trochę czasu na moje  krzyżykowe projekty, a że kolejnym wydarzeniem są walentynki, więc wrzucam coś w tym względzie.



 Na ten rok nic nie  planuję,  pewnie będę improwizować.  Pozdrawiam serdecznie i ciepełka życzę!




39 komentarzy:

  1. Piękne aniołki! Wzorki też piękne - zachwyciło mnie serduszko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki. Niech dzieciaczki szybko wracają do zdrowia. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki są przepiękne, a sposób ich oprawy zachwycający... powiększam, podglądam, ale to nadal zagadka...
    Choineczka bardzo ładna!
    A z Twoich wzorków urzekło mnie serduszko :-)
    Jeśli zdążę przed Walentynkami, pozwolę sobie na poczęstunek ;-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne serduszko z haftem.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne aniołki i cudowna ich oprawa, podobają mi się takie tonacje:) Oby coraz więcej takich projektów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki przepiękne , ich opraw cud miód i malinka , wyglądają świetnie. Za wzorki dziękuję, jak zawsze świetne więc pozwoliłam sobie na przygarnięcie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zgrabniutkie serduszko i choineczka - perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze aniołeczki! Schemat z serduszkiem pobrałam. Za niedługo pokażę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne hafciki:)))dziękuję za wzory:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serduszko i choineczka. U Ciebie Danielko wszystko perfekcyjne, dopięte na ostatni guzik,aż miło popatrzeć. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia babci, ja jutro jadę na przedszkolną imprezę! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne aniołki:))reszta prac też bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie i niech nam wszystkim się darzy w tym roku:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne aniołki i jak ślicznie i starannie oprawione! Śliczna klimatyczna dekoracja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszko jest przepiękne! Wspaniałe kolory i niesamowita oprawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jeżuniu kolczasty, jakież piękne jest to serducho, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze perełka! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze aniołki, pięknie je oprawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  17. Haft piękny i prezentuje się prześlicznie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniołki ślicznie wyszyte i bardzo gustownie je oprawiłaś . Choinka też piękna :) Pozdrawiam i nie ukrywam ,że czekam na Twoje improwizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne aniołki!!! Wspaniały haft!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Hafcik cudowny,zazdroszczę Wam trochę tego sniegu,u nas szaro,mój wnuk to ma pecha ,sanki i u nas i u niego ale nie pamiętam kiedy na nich jeździł, u nas kilka razy jak miał 3 latka,teraz ma osiem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. U ciebie, zawsze piękny hafcik powstaje :)
    Twoje projekty urzekają.
    Mam nadzieję, że wykorzystam kilka z nich. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Stęskniłam się za Twoimi haftami, aniołki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądaja te aniołeczki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne aniołkowe serce!
    A walentynkowy wzór pozwoliłam sobie porwać - Piękne jewst!

    OdpowiedzUsuń
  25. Serduszko aiołkowe skradło mi serce !
    Życzę wszystkiego dobrego...w tym nowym roku:0
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace ale mnie tu długo nie było....

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne aniołki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zimę mamy tej zimy piękną i bajkową :)
    Śliczny Aniołek , miło popatrzeć :):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Danielo piękne i poczęstowałam się Twoimi projektami, spróbuję niestety na kanwie bo inaczej chyba nie dam rady. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak to nic nie planujesz? Wnuki będą zdobywały kolejne umiejętności, będą poznawały świat. To są Twoje plany, aby wnuki cieszyły się z babci, rosły zdrowo i były szczęśliwe. Pozdrawiam - babcia Maria

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne są te Twoje aniołki, bardzo romantyczne. Choinka urocza, uwielbiam takie drobiazgi.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  32. Serduszko w aniolki rewelacyjne :) pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne i serduszko, i choinka, która jest naprawdę urocza...

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne dekoracje Danielo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Choinka bardzo na czasie, oprawa aniołków bardzo mi się podoba, to sam materiał? czy na drewnie, na filcu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.