poniedziałek, 23 maja 2011

First Holy Communion

niedziela, 20 marca 2011
Z racji tego, że wciąż robię to samo, czyli to, co już wcześniej pokazywałam, moje wpisy są rzadsze. Pracuję jak mrówka, by móc zacząć coś nowego, ale nie wiem kiedy to nastąpi. Przepraszam, że nie nadążam odwiedzać Waszych blogów i przegapiam nowe wpisy, ale brak mi czasu! Dzisiejszy wpis zatytułowałam zgodnie z tym,  co robię - wciąż karteczki, głównie komunijne. Oglądając  Wasze wspaniałe kartki  spotykane na blogach, zachwycam się ich nowoczesnym wyglądem i umiejętnością doboru elementów, z których się składają. Moje karteczki są niestety dość tradycyjne i tak sobie eksperymentuje, aby dodać im trochę świeżości.
cross stitch communion
Kartki poukładałam w taki sposób, byście mogli porównać różne oprawy tego samego motywu haftu.
cross stitch communion
Wzory haftów zaczerpnęłam z polskich gazetek  i z sieci internetowej, a ten pierwszy na zdjęciu niżej skomponowałam dobierając elementy.
cross stitch communion
Udało mi się zrobić również cztery nowe pisanki.
pisanki
pisanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.