poniedziałek, 23 maja 2011

Wiosenno-wielkanocnie

niedziela, 20 lutego 2011
gif
Robótkowo przepędzam zimę na dobre i nie pomogą nawroty mroźnych dni. Właśnie wykonałam kilka wiosenno- wielkanocnych haftowanych witrażyków - tak je nazwałam, bo z tym się kojarzy to, co wymyśliłam. We wpisie ,,Mały zajączkowy kursik" zaznaczyłam, że pokazane tam zajączki można oprawić jeszcze inaczej, bo wtedy właśnie precyzował się pomysł , który dziś przedstawiam.
W róznego kształtu rameczkach można oprawić drobne hafciki, udekorować wstążeczką i czym tam, kto jeszcze woli i powstaje bardo kolorowa i wesoła zawieszka niezbyt dużej wielkości, dla której w domu miejsce  zawsze  się znajdzie. Moje witrażyki już są rozdysponowane i muszę ich wykonać więcej. Otrzymałam również zadanie wykonania różnego asortymentu karteczek, a gdzie tu jeszcze pisanki?. W każdym bądź razie jestem do świąt ukochana robótkowo aż nadto!
cross stitch easter
Rameczki wycinam w kartoniku i oklejam dwustronnie materiałem, a brzegi dekoruję kolorowym sznureczkiem skręconym z kordonka . Od spodu przytwierdzam wąską tasiemkę, by mógł się na niej trzymać oprawiony hafcik. Dół robótki ozdabiam dobranymi kolorystycznie wstążeczkami.
cross stitch easter
ZAJĄCZKOWO
cross stitch easter
KWIETNIE-MOTYLKOWO
cross stitch easter
PTASIOWO
cross stitch easter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.