środa, 13 sierpnia 2014

Dwie ślubne

Trochę się przeciągnął czas nowego wpisu, ale tyle się dzieje , że ostatnio ciężko z robótkami u mnie. Coś tam dłubię , ale czy efekt końcowy będzie do pokazu? Rzadko mi się zdarza, że z mojego przedsięwzięcia nic nie wychodzi, ale  też się zdarza.
Dziś dwie karteczki ślubne. Powstały na zamówienie, więc musiałam zmieścić się w czasie.


Obie karteczki powstały w oparciu o moje własne wzory, które są już własnością Coricamo, więc nie mogę udostępnić schematów. Ten  poniższy  wzór już kiedyś pokazywałam, ale teraz oprawiłam haft inaczej.


Drugi wzorek debiutuje. Oprawiłam go nieco surowiej.  Zdjęcie niezbyt udane, ale powtórzyć go już się nie da. 


Tyle mojej  robótkowej  twórczości.
Dostaję prośby o udostępnienie różnych wzorów znalezionych w necie.  Moje drogie, nie mam nic ponadto, co znajdziecie na moich tablicach w Pinterest.  Staram się tam umieszczać tylko w miarę czytelne wzory, niestety większość z nich nie posiada opisu kolorystycznego. Z moich tablic można dostać się  na setki innych tablic, więc zawsze można coś tam dla siebie znaleźć.
A na marginesie,  zajrzyjcie  do  tablic Coricamo gdzie można zobaczyć prace i techniki przygotowywane na V Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych,  który odbędzie się w Ustroniu w dniach 16-19 października 2014 r.
Pozdrawiam wszystkich, którzy znajdą czas, by tu zajrzeć!  Sama zaś, cieszę  się już  jutrzejszym dniem,  bo  nasz dom od kilku dni ma nowego mieszkańca, ale o tym napiszę w stosownym czasie.

52 komentarze:

  1. Jak zawsze są niesamowite! Jestem dość częstym gościem na Twoich tablicach na Printest; naprawdę można tam znaleźć masę wzorów, dziękuję. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są super, ta z różyczką bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wzorki, precyzyjnie wykonane i pięknie oprawione.
    Pozdrawiam z Małopolski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki sá rewelacyjne! Szczególnie ta z żółtymi różami.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki i perfekcyjne wykonanie. Danielo podziwiam Twoje zdolności w tworzeniu tak pięknych wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te karteczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki przecudne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo żałuję, że już nie możesz udostępnić tych wzorów - są śliczne, przepiękne kolory dobrałaś. Same kartki jak zawsze eleganckie i z klasą.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze widać sprawną dłoń w Twoich pracach - piękne , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafty jak zawsze elegancko i pięknie oprawione. Powstały śliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne haftowane karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje karteczki jak zwykle prześliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie Danielo nie może być inaczej jak pięknie... Obie karteczki mistrzowskie! Nigdy nie mogę wyjść z podziwu jak Ty cudnie oprawiasz swoje miniaturkowe hafty - chodzi mi teraz o technikę - że zawsze tak bardzo starannie, dokładnie, precyzyjnie... elegancko. Mistrzowsko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne karteczki. Jak zawsze po mistrzowsku wykonane.
    Szkoda, że nie mogę jechać do Ustronia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś Ci powiem, to są Twoje najładniejsze kartki :) Wzorki rewelacyjne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze piękne małe cacuszka. :}

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie wspaniale się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne!!! Dla Młodej Pary będzie to wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki śliczne:) Jak zwykle dopracowane w każdym szczególe:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne są te karteczki. Prawdziwa pamiątka pięknego dnia:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię oglądać Twoje kartki, te są przepiękne :) Podoba mi się Twój styl ozdabiania, skromny i delikatny, osobiście nie lubię, jak jest zbyt wiele ozdobników, taka kartka wydaje mi się zawsze przeładowana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne karteczki. Bardzo podobają mi się te małe hafciki. Jaka szkoda ,że Zjazd nie jest w okresie letnim gdy jestem w kraju :( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Están muy lindas, muy ornamentadas, preciosas.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne, jak zawsze i jak zawsze raczysz nas nowym wzorkiem, aż miło popatrzeć!!! Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Karteczki wyglądają ślicznie. Piękny prezent.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznam się szczerze i bez bicia, że nie za bardzo wiem jak działa ten Pinterest i jak z niego korzystać... nic to, przyjdzie znowu nauczyć się czegoś nowego ;)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  29. Danielo uwielbiam Twoje hafty sama zgromadziłam nie byle jaką kolekcję wzorów do haftowania, tylko jakoś zabrać się nie mogę. Chyba za dużo na raz chcę robić i w rezultacie niewiele z tego wynika:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Karteczki śliczne i nie powtarzalne. Bardzo mi się podobają.
    Jeszcze dzielisz się wzorami. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczki śliczne:)))a z tym czasem niema rady:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  32. kartki cudowne, ale też i pracochłonne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycałam się również tym "motylkowym schowkiem". Cudowny.
    Karteczkami Twoimi zachwycam się nieustająco.Może to i egoistyczne,ale wybacz, że najbardziej tą która jest u mnie:))))
    Bardzo jestem ciekawa tego nowego mieszkańca:)))
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne karteczki ... jak zawsze!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne karteczki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Karteczki przepiękne!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czysta perfekcja - pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Taka karteczka na surowo bardzo do mnie przemawia! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Karteczki śliczne, niepowtarzalne w swoim uroku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. To się nazywa elegancja! Karteczki idealne na ślub, piękne i wytworne. Cuda tworzysz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja się zastanawiam czy kiedyś braknie Ci pomysłów :) pięknie wygladają te karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nawet robione w pośpiechu wyglądają elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.