wtorek, 14 marca 2017

U mnie już wiosna

U mnie już wiosna,  tęsknię za nią, za zielenią i ciepełkiem. Coraz częściej  słoneczko wyciąga  mnie z domu na świeże powietrze, choć na razie ciepłem nie rozpieszcza. Kilka sprzyjających dni pozwoliło na uporządkowanie obejścia domu i ogrodu. Dzieciaki także rwą się do natury, więc coraz trudniej zajmować się robótkami i tak już mocno okrojonymi. 
Potrzebne mi było na własny użytek serduszko uniwersalne w odbiorze. Chyba takie wyszło, bo kolor w tonacji jasnego beżu z zawieszką ( pół poduszeczka) z delikatnym kwiatowym wianuszkiem nie biją po oczach. Na tym zdjęciu wisi na krzewie,


a na tym leży na serwecie.


Kilka tygodni temu, robiąc porządki w różnych drobiazgach znalazłam wiekowe gałązki imitujące wiosenne bazie, szkoda było ich wyrzucić ( zgodnie z hasłem - ,,nie wyrzucaj , wykorzystaj"), więc skleciłam z nich całkiem zgrabne wianuszki, co niżej pokazuję.


Tu nieco bliżej - widać bardziej kolorystykę, choć ten wokół klatki ma jaśniejsze listki.


Wiosna, choć nie ta wczesna, to żonkile i tulipany więc podrzucam wzorek żonkila, który powstał niedawno i jeszcze jeden wielkanocny wzorek, tym razem z tulipanami. Może ktoś przygarnie na karteczkę.





Pozdrawiam ciepło Wszystkich tu zaglądających i Tych czekających na wiosnę także!
,,Najpiękniejszą wiosną jest dobroć serca.” (Nikolaus Lenau)

27 komentarzy:

  1. Piękne wzorki zrobiłaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko przepiękne!
    Widać wiosnę u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne to serduszko, wianuszki z recyklingu wyszły świetnie a wzorki już przygarnęłam. Lubię Twój styl, wzorki fajnie się wyszywa, nie żebym marudziła, ale rozpiska muliny by się przydała:-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za kolejne wzory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wiem , żeby się przydała, ale to wszystko z braku czasu.Postaram się poprawić na przyszłość!

      Usuń
  4. Ależ piękna ta wiosna 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful heart with beautiful spring! Beautiful spring days!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja zawieszka jest prześliczna, a i wianuszki wyglądają uroczo! Bardzo podoba mi się haft z żonkilem:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dekoracja przepiękna ! Niczego nie wolno wyrzucać , bo potem pod wpływem radosnej weny twórczej powstaje elegancki wianuszek jak Twój :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serduszko! Koronka pięknie je zdobi i nadaje lekkości!
    A wianuszki urocze i od razu jak wiosennie się zrobiło :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze serduszko, a ze schematu żonkila skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne serduszko i wianuszki!!! Przepiękny hafcik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Serduszko piękne, strasznie mi się podoba jak wszystko połączyłaś :) A wzorki fajne! W sam raz na wykorzystanie resztek mulin. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zawieszka, delikatna, subtelna i w tym tkwi właśnie jej urok, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne prace,delikatne i gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serduszko i urocze wianuszki zrobiłaś:))ja też tęsknię za wiosną:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. zawieszka wspaniała, ślicznie ten hafcik komponuje się w całości! w ogóle te wiosenne hafty są świetne! a "recyklingowa" dekoracja wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna zawieszka i hafciki,już ogarnęłas obejście,fajnie że masz koło domu,niestety ja byłam tylko na działce zobaczyć ale i tak widziałam już tam śnieżyczki,

    OdpowiedzUsuń
  17. Przygarnęłam hafciki, dłuższe dni i może coś zrobię. Śliczne wianuszki, kto by pomyślał że to recykling. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje prace jak zawsze podziwiam za piękne i niebanalne wykończenie. Zawieszka cudo! Nowe wzorki pięknie ozdobią kartki. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię oglądać i podziwiać Twoje prace. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  20. ach - żonkile! Jak mi brakuje takich polskich kwiatów!!! W Dubaju kwiaty są z Holandii i bardzo drogie więc z rzadka cośtam sobie kupię/dostanę od męża... u nas na wiosnę nieźle popadało, podobno Szejk umie zmieniać pogodę i sieje chmury :))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wunderschöne kleine Motive, vielen Dank.
    lg martina

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczne hafciki :) a dekoracje bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne te Twoje prace. Urzekły mnie pomysłowością i pięknym wykonaniem. Po raz pierwszy zajrzałam do Ciebie, ale chciałabym zagościć na dłużej.Poczułam swoje klimaty i chyba będzie mi tu dobrze. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wzorki przepiękne, w szczególności to jajeczko, a ozdoba beżowa bardzo ładna, bardzo modne są teraz beże w domu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle przepiękne prace i cudne wzorki :)
    Coś pięknego - pozDrawiaM ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.