niedziela, 9 kwietnia 2017

Wielkanocnie

Witam, na kilka dni przed Wielkanocą, ponieważ później raczej będę się ścigać z czasem.
Już myślałam, że z moich kartek wielkanocnych nic nie wyjdzie, ale jakoś się spięłam i kilka powstało, więc prezentuję. Pierwsze trzy z moimi autorskimi wzorkami...




i dwie z wzorkiem z internetu


Niewiele, ale jednak coś.  Niżej moje dwa wzorki, ten  pierwszy miniaturowy  już wyszyty, pomysł na zagospodarowanie jest, ale jeszcze nie zrealizowany, ten z tulipanami w trakcie wyszywania.





I jeszcze jeden wzorek - moja wersja ogrodowego wózka z kwiatkami, może się spodoba.



Wszystkim odwiedzającym mój blog życzę niech tegoroczna Wielkanoc przyniesie  chwilę wytchnienia, czas do życiowych podsumowań, beztroskie momenty spędzone w gronie najbliższych oraz optymizm na poświąteczny czas. 


26 komentarzy:

  1. Twoje karteczki, jak zawsze, śliczne.
    Dzięki za śliczne wzorki.
    Zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie i Twojej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek z tulipanami mnie urzekł. Udanych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, urocze małe wzorki:) Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, świetne te Twoje projekty :) W ogromnej ilości wzorów wielkanocnych, jakie można znaleźć w internecie zawsze mi brakowało takich z religijnym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje karteczki zachwycają, Danielo :-)
    Pięknie wkomponowujesz haft w kartkę.
    Wzorki zapisuję, a Tobie życzę pięknych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała twórczość hafciarska,karteczki przecudowne,
    ZDROWYCH,BŁOGOSŁAWIONYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH,

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki, pięknie wykonane i śliczne wzorki.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki:)))nastój świąteczny w pełni u Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne wzorki!!! Karteczki są super, a wzorek zajączka skradł moje serce!!!
    Pozdrawiam i Wesołych świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki cudne , wzorki oczywiście porwałam , dziękuję :-)
    Pozdrawiam i również wesołych świat życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne wzorki i CUDNE karteczki!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja Tobie życzę samych pięknych chwil spędzonych w rodzinnym gronie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne wzorki, ale masz talent do wymyślania nowości :)))) dużo słoneczka Ci życzę :)))))) masz rację - jak się człowiek zepnie, to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne i kartki i wzorki, które wymyślasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne wzorki!! A karteczki palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te kartki! I ta oprawa haftów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne Danielo, wszystkiego najlepszego. Zdrowych, radosnych świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wzorki, aleś Ty zdolna!
    Wzorki zapisuję i dziekuję.
    A Tobie życzę pięknych, radosnych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Danka, dla całej rodzinki Świąt radosnych i rodzinnych

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki. Życzę spokojnych Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie kartki piękne no ja niestety w tym
    roku nie dałam rady z haftowanymi ale mam
    nadzieję , że chociaż ta zwykła doszła . Za Twoją
    cudowną kartkę szczerze z serca dziękuję no i wszystkiego dobrego - dużo słonka pozDrawiaM :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Tu proposes et réalises beaucoup de motifs raffinés, j'apprécie beaucoup tes compositions de couleurs
    MErci pour ces partages, j'ai bien noté ton nom pour attribuer mes futurs réalisations

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.