niedziela, 9 kwietnia 2017

Wielkanocnie

Witam, na kilka dni przed Wielkanocą, ponieważ później raczej będę się ścigać z czasem.
Już myślałam, że z moich kartek wielkanocnych nic nie wyjdzie, ale jakoś się spięłam i kilka powstało, więc prezentuję. Pierwsze trzy z moimi autorskimi wzorkami...




i dwie z wzorkiem z internetu


Niewiele, ale jednak coś.  Niżej moje dwa wzorki, ten  pierwszy miniaturowy  już wyszyty, pomysł na zagospodarowanie jest, ale jeszcze nie zrealizowany, ten z tulipanami w trakcie wyszywania.





I jeszcze jeden wzorek - moja wersja ogrodowego wózka z kwiatkami, może się spodoba.



Wszystkim odwiedzającym mój blog życzę niech tegoroczna Wielkanoc przyniesie  chwilę wytchnienia, czas do życiowych podsumowań, beztroskie momenty spędzone w gronie najbliższych oraz optymizm na poświąteczny czas. 


26 komentarzy:

  1. Twoje karteczki, jak zawsze, śliczne.
    Dzięki za śliczne wzorki.
    Zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie i Twojej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek z tulipanami mnie urzekł. Udanych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, urocze małe wzorki:) Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, świetne te Twoje projekty :) W ogromnej ilości wzorów wielkanocnych, jakie można znaleźć w internecie zawsze mi brakowało takich z religijnym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje karteczki zachwycają, Danielo :-)
    Pięknie wkomponowujesz haft w kartkę.
    Wzorki zapisuję, a Tobie życzę pięknych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała twórczość hafciarska,karteczki przecudowne,
    ZDROWYCH,BŁOGOSŁAWIONYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH,

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki, pięknie wykonane i śliczne wzorki.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki:)))nastój świąteczny w pełni u Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne wzorki!!! Karteczki są super, a wzorek zajączka skradł moje serce!!!
    Pozdrawiam i Wesołych świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki cudne , wzorki oczywiście porwałam , dziękuję :-)
    Pozdrawiam i również wesołych świat życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne wzorki i CUDNE karteczki!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kartki i wzory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja Tobie życzę samych pięknych chwil spędzonych w rodzinnym gronie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne wzorki, ale masz talent do wymyślania nowości :)))) dużo słoneczka Ci życzę :)))))) masz rację - jak się człowiek zepnie, to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne i kartki i wzorki, które wymyślasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne wzorki!! A karteczki palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te kartki! I ta oprawa haftów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne Danielo, wszystkiego najlepszego. Zdrowych, radosnych świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wzorki, aleś Ty zdolna!
    Wzorki zapisuję i dziekuję.
    A Tobie życzę pięknych, radosnych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Danka, dla całej rodzinki Świąt radosnych i rodzinnych

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki. Życzę spokojnych Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie kartki piękne no ja niestety w tym
    roku nie dałam rady z haftowanymi ale mam
    nadzieję , że chociaż ta zwykła doszła . Za Twoją
    cudowną kartkę szczerze z serca dziękuję no i wszystkiego dobrego - dużo słonka pozDrawiaM :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.