niedziela, 11 lutego 2018

Od czasu do czasu

Witam! To mój pierwszy wpis w 2018 roku i mam cichą nadzieję, że będzie ich więcej!
Od czasu do czasu coś tam powstaje. W styczniu powstały dwie karteczki - jedna na osiemnastkę (zdjęcie nie udało się, więc jej nie pokażę) i jeszcze na chrzest i tę prezentuję. To moja druga kartka na chrzest z imieniem Pola, a wzorek znany, bo wykonałam go już w kilku wariantach.


Jeszcze w grudniu wydziergałam  serwetkę dla własnych potrzeb nic specjalnego, bo dłubałam z pamięci.


Niebawem walentynki, a u mnie jeszcze w ubiegłym roku powstały takie oto wzorki, więc by się nie zakurzyły wstawiam je do oglądu.



  
\
 

i jeszcze malutka myszka może na kartkę.


Dziś miałam pracowite niedzielne popołudnie, tworzyłam oprawę  moich   karteczek wielkanocnych. Powstało już ich  kilka, teraz poczekam na zimowe słoneczko, by fotki wyszły jako tako. Życzę  wszystkim tu zaglądającym zdrowego tygodnia i ciepło pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. trzymam kciuki za częstsze posty :) jak to możliwe że serwetka powstała z pamięci? niesamowite! piękna! a wzorki urocze, pokazuj więcej :))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że znowu jesteś.
    Karteczka jak zwykle dopracowana w każdym calu.
    Wzorki urocze, więc z pewnością nie będą się kurzyć.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka - bardzo ładnie wykończona!
    Podziwiam szydełkową serwetkę i Twoje walentynkowe wzorki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wzorki, na pewno się przydadzą ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest słodka :)
    A wzorki, jak zwykle, zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace jak zawsze zachwycają, Danielo! Wszystkie są śliczne,ale ten bukiecik walentynkowy- jak dla mnie-rewelacja! Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje ze kolejne świetne wzorki serduszka na podkowie są cudne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka bardzo delikatna, śliczna! Co do serwetki, to również bardzo mi się podoba. Jako szydełkowy laik nie wyobrażam sobie wydziergania takiej pracy bez wzoru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 2018 to dobry rok na hafciarskie powroty :-) jak zwykle śliczności wychodzą spod Twoich rąk :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, ten środek wygląda jak poduszeczka, super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka na pewno będzie bardzo miłą pamiątką, taka efektowna i delikatna.
    Serduszkowe wzorki super....

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne skarby wydobywasz z czeluści. Dobrze, że jesteś i pokazujesz te cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj w Nowym Roku,wszystkiego dobrego zyczę,karteczka i wzorki cudowne,szacun dla wykonania serwetki z głowy,czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna pamiątka. Wzory Walentynkowe piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe te wzorki walentynkowe - zwłaszcza bukiety kwiatowe przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace, a serwetka jest genialna. Bardzo mi się podoba, ma niesamowity wzór. Cudo!!! <3

    Życzę miłych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Danielo 😊 Ja też mam na bakier ostatnio z blogowaniem. Mam nadzieję, że obie damy radę i będziemy częściej odwiedzać blogowy świat 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne wzorki! Zwłaszcza kartka na chrzest przypadła mi do gustu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje kartki na chrzciny i wesela, są przepiękne, aż brakuje słów by opisać swoje oszołomienie nimi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Dziękuję za inspiracje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.