piątek, 3 listopada 2017

Nowa kartka mojego pamiętnika

Witam, po długiej nieobecności!
Maj się w końcu odnalazł, a ja zagubiłam się w wirze pracy, niestety nie hafciarskiej. Chyba zrobiła się ze mnie prawdziwa babcia, bo to wnukom poświęcam najwięcej czasu, póki tego wymagają. Jednak okres letni kusi swoimi urokami, toteż miło spędziłam kilkudniowe wczasy , do tego doszło sporo weekendowych wycieczek w różne rodzime miejsca -zgodnie z zasadą
 ,,korzystaj póki możesz'. Nie byłabym babcią, gdybym nie dokonała wielu sezonowych zapraw, w tym przeróżnych soków i syropów dla dzieciaczków, więc spiżarka pełna - preferujemy zdrową żywność. Pomyślałam także o delicjach i zrobiłam pierwszy raz w życiu kilka nalewek. Moją ulubioną jest rabarbarowa - pyszności! Tak więc czasu na prowadzenie bloga nie miałam. Po kilku miesięcznej nieobecności w sieci, czuję się jakbym dopiero zaczynała swoją przygodę z haftem i zastanawiała się , czy warto  prowadzić tego rodzaju pamiętnik. Jednak w końcu redaguję ten wpis, bo przygody z haftem nie zarzuciłam, choć niewiele  powstało. Wykombinowałam cztery świąteczne karteczki z  z wzorami znalezionymi na Pinterest i dziś mają tu swoją premierę.


Dzwonek i gwiazdkę wyszyłam na kanwie 16ct, następnie podkleiłam taśmą dwustronną i wycięłam kontury ostrymi nożyczkami,  no i oprawiłam jak widać. Rozmiar karteczek to 21x12,5 cm.


Ten wzorek, to fragment większej całości, ale po drobnej modernizacji nieźle się prezentuje jako temat świąteczny.


 Ptaszyna zwracała moją uwagę od dawna, ale całość wzoru, była zbyt duża na małą kartkę, więc podobnie jak w poprzednim  wzorze dokonałam zmian i tak zrealizowałam mój zamiar.

 

Jeszcze w okresie świątecznym ubiegłego roku powstały wzorki do wykorzystania choćby na karteczki, ale nie zdążyłam ich opublikować, więc może w tym roku ktoś skorzysta.


Otrzymałam kilka dni temu nową hafciarską gazetkę o bardzo fajnym tytule ,,Igraszki z igłą". Mile zaskoczona uważnie przeczytałam liścik od Redakcji na str. 3. a następnie z zaciekawieniem obejrzałam zawartość czasopisma i postanowiłam zaprenumerować gazetkę na rok 2018. Bardzo jestem ciekawa, co znajdę w następnych numerach, bo w premierowym numerze spodobały mi się inspiracje świąteczne.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy tu zajrzą i ciepełka życzę na listopadowe dni.

31 komentarzy:

  1. "Igraszki z igłą" to chyba przekształcone "Twórcze inspiracje"? A z karteczek najbardziej podoba mi się ta z ptaszyną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że znów jesteś! Twoje karteczki są prześliczne! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio powróciłam "na łono". Cieszę się że znowu mogę podziwiać Twoje prace. Szczególnie ta rabarbarowa nalewka brzmi ciekawie... 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. witamy z powrotem :)) co racja, to racja, trzeba było korzystać póki można żeby mieć co wspominać zimowymi wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cieszę się, że wróciłaś do blogowania.
    Twoje karteczki są wyjątkowe, piękne a wzory super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne karteczki i jakie piekne hafciki na nich. Te dwie pierwsze bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że wróciłaś. Piękne karteczko robisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie samym haftem człowiek żyje, ale fajnie że wróciłaś do nas :) Hafty piękne i cudownie oprawiłaś je w kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe hafciki!!!Piękne karteczki!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki, jak zwykle piękne! I wzory, zwłaszcza ptaszyna.:)Ostatnio o tobie myślałam, co się z tobą dzieje.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki piękne i bardzo świątecznie się zrobiło:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że wróciłaś. Ogromnie lubię te Twoje karteczki, są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I słusznie, trzeba korzystać, póki można. Robótki można nadrobić, a czas z najbliższymi trzeba dzielić bo to najważniejsze.
    Karteczki przeurocze!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra babcia to skarb dla wnuków:) Ale też cieszę się, że wróciłaś do blogowania! Kartki bardzo ładne, szczególnie ta z ptaszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tęskniłam już za Tobą! Kartki cudne, a ptaszyna skradła moje serce.
    Czerp jak najwięcej radości z bycia babią.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kartki :) Czas spędzony z rodziną jest najważniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super że jesteś,mieszkacie chyba razem,a dzieci najlepiej wtedy wolą do babci,hafty jak zwykle perfekcyjne a ja może juz w tym miesiącu po 9 latach będę miała kolejnego wnuka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne kartki. Dziękuję za wzorki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś wspaniałą babcią, a czas poświęcony rodzinie jest najważniejszy.
    Karteczki cudne przygotowałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem fanką Twoich karteczek Danielo :) zawsze pięknie i starannie wykonane . Za wzorek bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A amizade nos faz ver o mundo com olhos novos.
    Amo apreciar suas lindas postagens!
    Uma doce semana.
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne karteczki.
    Najważniejsze, że wyszywasz też troszkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne karteczki :)
    a czas spędzony z wnukami to najpiękniejszy prezent jaki możesz im dać więc wcale się nie dziwię, że to twój pryiorytet

    OdpowiedzUsuń
  24. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia, ciepłych dobrych chwil z najbliższymi, spokoju i refleksji oraz pozytywnej energii w nadchodzącym Nowym Roku!

    Karteczki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Znów śliczności powstały.
    Tobie i Twoim bliskim miłych, spokojnych Świąt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy blog. Będę go częściej odwiedzała. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajne pomysłowe karteczki:) w szczególności podobają mi się dwie pierwsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.