poniedziałek, 23 maja 2011

Koszyczek z haftem krzyżykowym

wtorek, 04 stycznia 2011
gif
haftowany koszyczek
Wiem, wiem, że nie wszystko udało się zrobić jak zamierzałam, ale to mój prototyp i drugi już powinien wyjść dobrze. Co do estetyki strony wierzchniej koszyczka, większych zastrzeżeń nie mam, chyba tylko tyle, że na początek trzeba było wymyśleć jakiś łatwiejszy kształt.
haftowany koszyczek
Natomiast nie podoba mi się wnętrze koszyczka, choć jest wyklejone równiutko tym samym materiałem co na wierzchu, to jednak uwypuklają się miejsca obklejania, (na zdjęciu bardziej niż w rzeczywistości ), moja wina , nie zadbałam , by równo przyciąć i uformować materiał.
haftowany koszyczek
Koszyczek ma 15cm długości ( górna krawędź), 7cm szerokości i 6 wysokości, jest bardzo stabilny i mocny, nadaje się jako ozdobny pojemniczek także do ciężkich przedmiotów! Oczywiście bez przesady.
Chyba muszę sobie zrobić malutką  przerwę w blogowaniu. Rozczaruję tym bardzo moją bratówkę, ale nie nadążam ostatnio z pracą! Pozdrawiam Cię Grażynko!
Pozdrawiam Was, Mili Odwiedzający!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.