poniedziałek, 23 maja 2011

Prezencik

niedziela, 22 maja 2011
Późno, bo późno, ale nie miałam kiedy, pokazuję prezencik  przygotowany dla samprelaprimavera z okazji wpisania 1000 komentarza, który miał miejsce jakiś czas temu. Wiosenka pokazywała na swoim blogu całość prezentu, więc ja się ograniczę tylko do prac, które wymagały trochę czasu by powstać.
cross stitch
Woreczek, całkowicie ręcznie szyty i przyozdobiony haftem, oraz podwójnie koronką! Do woreczka załadowałam różne hafciarskie przydasie, ale może posłużyć jako opakowanie jakiegoś zapaszku!
cross stitch
Zawieszka - pół-poduszeczka z wyrazem podziękowania za komentarze. Wzór haftu znaleziony w internecie i jak zwykle dostosowany przeze mnie - dodałam napis i złoty groszek wewnątrz prostokąta.Oprawiłam na owalu z lekkim wydłużeniem, które wieńczy kokardka. Dokoła dałam bawełnianą koroneczkę, której brzeg obdziergałam czerwoną nicią i dodatkowo miejsce po wewnętrznej stronie przyszycia koronki ozdobiłam lamówką - sznureczkiem, również w kolorze czerwieni! Bardzo się cieszę, że prezent  się spodobał!
Cieszcie się Mili niedzielą, wiosennym słoneczkiem i przepiękną przyrodą!

2 komentarze:

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.