poniedziałek, 23 maja 2011

Pracowity tydzień

niedziela, 24 października 2010
gif
Jesień w rozkwicie a mnie już całkiem zdominował  temat gwiazdkowy, a to z racji zamówienia świątecznych kartek, aby wywiązać się z obietnicy muszę już intensywnie pracować. W poprzednim tygodniu wykonałam kilka kartek w oparciu o wzory z zeszłego roku. Wprowadziłam też kilka nowych wzorów znalezionych w necie, więc spieszę je przedstawić.
haft krzyżykowy
Dwa nowe wzorki z moimi dodatkami.
haft krzyżykowyh
Szczególnie zaintrygował mnie ten piracki wzorek - jest dość zabawny. Niestety nie miałam szarej kanwy, na której powinien zaistnieć, więc tło wyszyłam ściegiem gobelinowym.
haft krzyżykowy
Przy okazji powstał następny gadżet gwiazdkowy, tym razem o charakterze płaskim, z tyłu ozdoby wyhaftowałam napis ,,Dobrego roku 2011"
haft krzyżykowy
Dziś kończę następny nowy wzorek kartkowy, pewno ich będzie więcej, ale potrzeba czasu. Życzę wszystkim odwiedzającym miłego niedzielnego wypoczynku !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.