poniedziałek, 23 maja 2011

Świąteczne gadżety

czwartek, 21 października 2010

gif
Nie lubię popadać w monotonię, więc oprócz zadania głównego ( teraz kartki) często robię skok w bok, tak dla odprężenia, żeby nie znudzić się jednym tematem. Ktoś powie -  co to za odprężenie jak i tak machasz igłą - a jednak... W  ten sposób powstało kilka świątecznych gadżetów, którymi można udekorować kominek, choinkę, lub co tam kto woli. Wszystkie razem prezentują się tak.
haft stitch
Tę ozdobę zrobiłam w formie pół-poduszeczki - tył płaski, przód wypukły, całość obwiedziona jasno złocistymi koralikami ( taśma pasmanteryjna).Wzór znaleziony w internecie, jak zwykle przerobiony po mojemu i wzbogacony koralikami. Zdjęcie nie oddaje efektu.
haft stitch
To moje pierwsze szydełkowe gwiazdki ze skromnymi  elementami makramy szydełkowej.
haft stitch
Ten koci wzorek wyszyłam jakiś czas temu, lecz nie miałam pomysłu na jego oprawienie.W końcu otrzymał formę okrągłej półpoduszeczki z chwościkiem.
haft krzyżykowy
A ten znaleziony w internecie wzorek bardzo mi się spodobał - musiałam go wyszyć. Oprawiłam go na grubym kartonie, do którego dokleiłam nóżkę, by obrazek stał. Całość obwiodłam podwójnie złotym sznurem pasmanteryjnym - jedna część nadaje koloryt obrazkowi, druga maskuje połączenie kartonu ze wzorem i tyłem obrazka.  To jeden z nielicznych wzorków przy którym nie ,,grzebałam po swojemu", oczywiście pomijając oprawę.
haft stitch
Gwiazdki i serduszka wykonane ze słomy, mój autorski pomysł sprzed 4 lat, bardo efektowna przestrzenna ozdoba do powieszenia na choince, ale o tym spłodzę wpis nieco póżniej.
gwiazdka
KOCHANI ODWIEDZAJĄCY STWIERDZAM AUTORYTARNIE , ŻE NAJWIĘKSZĄ INSPIRACJĄ DLA MOICH PRAC SĄ WASZE ODWIEDZINY I SŁODKOŚCI WPISANE POD MOIM ADRESEM. DZIĘKUJĘ!!!

1 komentarz:

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.