poniedziałek, 23 maja 2011

Skromniutko i szybciutko

piątek, 11 lutego 2011

gif
Dziś jak tytuł wskazuje same drobiażdżki. Zaczął się całą parą drugi etap remontu naszego mieszkania i chwile przed komputerem są raczej ,,porywane". Przymiarki, zakupy i w związku z tym częste wyjazdy, a w końcu codzienne sprzątanie bałaganu (bo przecież mieszkam w tym remoncie) nie pozwalają na bieżąco śledzić Waszych poczynań. Niestety będzie tak przez dłuższy czas, więc będę rzadziej do Was zaglądać!
Powoli zabieram się za ozdoby wielkanocne, ich wizja jest jeszcze u mnie dość mglista, a czasu mało, więc powstały takie skromniutkie drobiazgi.
haft needle pisanka
Pół płaska pisaneczka wykonana needle haftem - znalazłam układ wzorków do haftu krzyżykowego i przerobiłam je na needle (czemu nie ma do tego typu haftu polskiej nazwy - a może jest, tylko o niej nie wiem)
haft zajączki
A za ciosem po lizaczkach serduszkach, powstały takie kolorowe zajączki. Haftu mało, bo głównie kontury, więc powstają szybko! Wzór pełnego haftu zajączka z netu, a ja tylko zdecydowałam jak go wyhaftować i oprawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.