poniedziałek, 23 maja 2011

Takie tam walentynkowe drobiazgi

sobota, 29 stycznia 2011


cross stitch
gif
Coś ostatnio czas przecieka mi przez ręce, nie mogę się pozbierać, by wygospodarzyć więcej robótkowych chwil, to też powstały tylko drobiazgi. Wyhaftowałam 3 serduszka, które miały posłużyć do wykonania pewnej ozdoby, ale nie posłużyły , bo dokonałam złych obliczeń i z ozdoby nici. Serduszek jednak szkoda, a przede wszystkim mojej pracy, więc wymyśliłam taką zawieszkę, może komuś się spodoba?! Serduszka są w haftowane  serduszka, a między nimi wszyłam ciemno-bordowe koraliki. Wszystkie one przytwierdzone są do paska kartonika obciągniętego bordowym materiałem. Górę wykończyłam kokardą i wstążeczką służącą do zawieszania, dół chwościkiem. Issola - pytała jak się robi taki pędzelek? Tutaj zrobiony jest z kilku paseczków wstążeczki związanych nitką i wklejonych między 2 kartoniki, z których zrobiłam tę bordową podstawę. Miejsce łączenia materiału z paskami wstążki owinęłam kilkukrotnie  tą samą wstażeczką posmarowaną delikatnie klejem, aby się nie zsuwała. Powstało zgrubienie, które elegancko podkreśla chwośćik. Tył zawieszki jest również obciągnięty materiałem  i nie ma tam żadnych śladów klejenia , czy zszywania.
Następnymi drobiazgami są walentynkowe lizaczki , które mogą być dodatkiem do bukieciku,  słodyczy, a i do jakiejś wiosennej dekoracji  też się nadadzą.
cross stitchcross stitch
Tył lizaczków i motylek wykonany przeze mnie do dekoracji doniczki z kwiatkami, a przy którym ułamał mi się patyczek. Trochę się rozpisałam, ale chciałam wypełnić puste miejsce przy tej długiej 50cm zawieszce. Jeśli ktoś dobrnął do końca, to dziękuję , życzej miłej niedzieli i serdecznie wszystkich pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.