środa, 3 maja 2017

W poszukiwaniu maja

Maj!
Piękny miesiąc - ekspansja zieleni, feeria kolorów w ogrodach, sadach i na trawnikach, i żeby jeszcze można się tym wszystkim do woli cieszyć byłoby super, ale gdzie tam - zimno i wietrznie, a czasem nawet śnieżnie. Piszę tak, ale zbytnio nie narzekam, za oknem widok mam wspaniały, uwielbiam świeżość i  zapach wiosennej zieleni. Na przekór aurze za chwilę zakwitną konwalie i bzy ( jedno i drugie mam na wyciągnięcie ręki) i tylko czekam kiedy w pobliskich zaroślach i parku roztkliwią się słowiki. 
Jeden z nich zatrzymał się na chwilę w różanej pergoli. 



Maj to  czas Komunii,ale także popularnych imienin Marii,  Zosi,  to Dzień Matki. i to dla Mam będzie następny wzorek.

 


Nie mam dziś haftów do pokazania, bo moje 3 prace czekają na dokończenie, a nadto  szukam w mojej głowie jakiegoś ciekawego hafciarskiego pomysłu, ale coś nieskładnie mi idzie.
Długi weekend minął, byłam tu i ówdzie, może za kilka dni pogoda złagodnieje, czego Wam serdecznie życzę, a maj zasłuży na miano najpiękniejszego wiosennego miesiąca .Pozdrawiam ciepło tu zaglądających!


28 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać, kiedy moją pergolę tak porosną róże i zaczną ją odwiedzać słowiki. Bardzo ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzorki Danielko. U mnie bez już przekwita...
    Pozdrawiam słonecznie i bardzo, bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wzorki przedstawiłaś.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wzorki, Danielo!
    I ja czekam na piękny, ciepły i słoneczny maj :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów piękne wzorki :) Zazdroszczę tej wiosny na wyciągnięcie ręki :) Bzy i konwalie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne wzorki majowe! wiosną pachnące:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza.
    Bardzo fajne wzorki, do wykorzystania na już :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne wzory. Ja mialam posłać syna po kartki na dzień Matki, ale może się skuszę na twoje wzorki i sama zrobię...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Może maj będzie równie piękny jak wzory które pokazałaś:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze świetne wzorki , już sobie przygarnęłam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny wzorek z pergolą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maj i zaraz po nim wrzesień, to moje dwa ulubione miesiące. Wrzesień może odrobinę mniej ale to nie ze względu na niego samego ale na tą nutkę żalu, że po nim już tylko szaro i brzydko.
    Śliczne wzorki, zwłaszcza słowik w pergoli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak już pogoda wystrzeli to będzie można podziwiać i na świeżym powietrzu! u mnie już pogoda niestety nie do zniesienia, do 10 min jeszcze idzie wytrzymać, ale potem masakra... różanopergoleczny ptak u Ciebie korzysta z pięknych okoliczności przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danielo, śliczniutki ten słowik w pergoli, delikatny i wiosenny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Very beautiful patterns !! Thank you , Daniela !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne wzory i hafciki! Oczarowały mnie! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. hafciki cudowne,masz pomysły,takiego maja to nie pamiętam aby prace działkowe były tak w tyle,moje pomidorki na balkonie chcą już do ziemi a tu jeszcze jakieś przymrozki zapowiadają,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Molto belli questi schemi, grazie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Merci pour cette jolie grille

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam:) Ładne wzorki! Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga:) Zapraszam również do zabawy w ramach Liebster award!Jeżeli masz ochotę(nieobowiązkowo), odpowiedz na blogu na 11 zadanych przeze mnie pytań http://musiak87.blogspot.com Wymyśl swoje pytania i nominuj do odpowiedzi kolejne blogi wciągając je do zabawy!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Danielo, mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku, od maja nie widzę żadnego wpisu, dlatego troszkę się martwię, ostatnio dużo osób ma problemy ze zdrowiem, mam nadzieję że Ciebie i Twoją rodzinę to omija. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny haft, robi piorunujące wrażenie. Chciałabym kiedyś dojść do takiej wprawy jak Ty i tworzyć takie dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne hafty. Trafiają do mnie swoją prostotą chociaż wykonanie widać że jest na wysokim poziomie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.