poniedziałek, 12 września 2011

Bileciki na jesień

Na początku informuję , że już pod tym wpisem może paść 1000 komentarz! Jestem ciekawa komu przypadnie nagroda , której jeszcze nie mam, ale coś wymyślę. Zapraszam do zabawy!
Kiedy mam zbyt mało czasu na większe hafciki, wówczas powstają takie mniej zajmujące czas, czyli miniatury. Kilka takich powstało, więc je oprawiłam, a ponieważ pisałam, że dorobiłam się drugiego dziurkacza , no to nie omieszkałam zastosować tego, co wycięłam!






A na koniec  igielniczek  z motylkiem,  żeby lato przypominał!


Dziękuję za zainteresowanie kursikiem, miło mi było przeczytać w komentarzach, że przejrzyście wyjaśniłam jak można zrobić proponowaną ozdobę!
Pozdrawiam zaglądających tu!

34 komentarze:

  1. Wszystko piękne, stonowane, delikatne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki i oczywiście motylek /./.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu trzeba sie urodzić z talentem do tworzenia tak pięknych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, delikatne i subtelne karteczki a motylek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te Twoje haftowane drobiazgi w pięknej oprawie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komentując Twoje hafciki narażam się na podejrzenie,że chcę napisać
    1000 komentarz, ale to prawda;-)
    Robisz tak cudne rzeczy,że mieć coś Twojego... marzenie;-0

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczna podusia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciaz cos fajnego robisz i pokazujesz..pracus z Ciebie ogromny..ja zaledwie raz w miesiacu pisze posta..chyba zle gospodaruje czasem..super podusia, delikatne karteczki..podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podusia z motylkiem cudna, jak i pozostałe Twoje dzieła:)Kibicuje komentującym, ja już otrzymałam od Ciebie cudeńka z okazji 500 komentarza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczne drobiazgi :)
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle śliczności zrobiłaś !!! Urokliwe wzorki, pięknie wykonane i kolory świetnie dopasowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziurkacz widać się świetnie sprawuje :) znowu fajniste bileciki! Kochana nawiązując do Twojego komentarza u mnie... Ty wcale nie jesteś w lesie, u Ciebie ciągle świetne pomysłowe rzeczy na warsztacie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super miniaturki.Bardzo mi się podobają.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cecyliarodzinaidom12 września 2011 19:17

    Super miniaturki.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduszeczka z motylkiem arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana dziękuję za wczorajsze spotkanie i prezenciki
    igielnik jest już w użyciu a słoneczko bo tak je nazwałam stoi w doniczce w mężowych azaliach
    kursik na dzwoneczek jest genialny
    pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie dziś bardzo ujął igielniczek, taki niewinny,subtelny z motylkowym latem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiało u Ciebie piękna jesienią. Bileciki sa superanckie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle wszystko przepiękne! Ale najbardziej ujęło mnie za serce czerwone serducho :)) no i oczywiście motylek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Igielniczek jest przecudny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powtórzę za innymi- śliczności:) A ten igielniczek jest cuuudny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam oglądać Twoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym sie załapała na te cudeńka ,które robisz..

    OdpowiedzUsuń
  24. Te jesienne liście uspokajają twoje haftowane karteczki, jakiś spokój ogarnia, wyciszenie - bardzo trafiony zakup dziurkacza z takim motywem. Zresztą ty umiesz tak zestawić nawet 2 elementy że doskonale ze sobą współgrają!
    P.S. Mam nadzieję jutro, a właściwe już dziś otrzymać twoją przesyłkę;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po prostu cuda! Igielnik rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki śliczne, igielnik z motylkiem uroczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też wpadł w oko ten energetyczny motylek, dopieszczony ten igielnik aż miło spojrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Igielnik z motylem w jesiennych barwach jest naprawdę CUDNY !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.